اخبار بازی

انتشار اولین جزئیات از به‌روزرسانی بزرگ Cult of the Lamb در سال ۲۰۲۳

استودیو مسیو مانستر جهت انتشار یک به‌روزرسانی بزرگ برای بازی Cult of the Lamb در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی کرده است.

بازی Cult of the Lamb قرار است در سال ۲۰۲۳ به‌روزرسانی‌هایی دریافت کند. حال استودیو مسیو مانستر به‌عنوان توسعه‌دهنده‌ی آن جزئیات جدیدی از برنامه‌های خود برای این به‌روزرسانی‌ها را پخش کرده است. به‌گفته‌ی مسیو مانستر، این برنامه‌ها شامل اضافه شدن چند ویژگی جدید است که یکی از آن‌ها حملات سنگین را بسته به نوع سلاحی که استفاده می‌شود، تغییر خواهد داد.

استودیو مسیو مانستر نخستین بار در هفته‌ی گذشته به برنامه‌های خود جهت انتشار یک به‌روزرسانی بزرگ و اصلی برای بازی Cult of the Lamb در سال ۲۰۲۳ اشاره کرد. این توسعه‌دهنده گفت به‌زودی اخبار بیشتری از این به‌روزرسانی پخش خواهد شد و بازیکنان Cult of the Lamb برای دیدن نتایج آن نیاز به صبر زیادی ندارند. در همین حال این استودیو چند ویدیوی کوتاه را در حساب توییتر بازی پخش کرد که حملات سنگین بخش مبارزات را نشان می‌دهد.

کاراکتر فیشرمن در بازی Cult of the Lamb

به نظر می‌رسد استفاده از این حملات سنگین علاوه‌بر ایجاد جلوه‌های بصری خاص و آسیب بیشتر به دشمنان، باعث فرسودگی سریع‌تر هر سلاح خواهد شد. در بخش‌های دیگری از توییت تازه‌ی تیم سازنده می‌توان حمله‌های سنگین جدیدی را مشاهده کرد که با نگه داشتن کلید مربوطه فعال می‌شوند. برای مثال با حمله‌ی سنگین شمشیر می‌توان دشمنان اطراف را پاکسازی کرد. همچنین حمله‌ی سنگین خنجر باعث فرود آمدن بارانی از تیغه‌های تیز بر سر دشمنان می‌شود و حمله‌ی سنگین با تبر، آن را به مانند بومرنگ پس از پرتاب به سوی شما برمی‌گرداند.

در ادامه استودیو مسیو مانستر در مورد به‌روزرسانی بزرگ Cult of the Lamb گفت که این به‌روزرسانی شامل عمق، گزینه‌های متغیر دشواری، گزینه‌های دسترسی (Accessibility)، بهبود کیفیت بازی و بسیاری از ویژگی‌هایی خواهد بود که طرفداران آن‌ها را درخواست کرده‌اند. بااین‌حال، این سازنده اعلام کرد در سال جدید به‌روزرسانی دیگری برای رفع مشکلات بازی و اضافه کردن ویژگی‌های موردانتظار طرفداران منتشر خواهد کرد.

کاراکتر The One Who Waits بازی Cult of the Lamb

Massive Monster در این‌باره توضیح داد: «ما ابتدا [قبل از عرضه‌ی به‌روزرسانی بزرگ] دور دیگری از اصلاحات را برای سال جدید برنامه‌ریزی کرده‌ایم. بعد از آن، ما روی انتشار به‌روزرسانی محتوای اصلی در اسرع وقت کار خواهیم کرد. ما امیدواریم که شما یک سال جدید بسیار Lamby (بره‌ای) داشته باشید». به‌روزرسانی محتوای اصلی بازی Cult of the Lamb هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما انتظار می‌رود که در فصل بهار سال ۲۰۲۳ عرضه شود.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آیا تاکنون Cult of the Lamb را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *