اخبار بازی

ابراز امیدواری سازنده The Last Guardian به رونمایی از بازی بعدی خود در سال ۲۰۲۳

فومیتو اوئدا، توسعه‌دهنده‌ی بازی Shadow of the Colossus به رونمایی از بازی در دست تولید استودیو genDesign در سال ۲۰۲۳ ابراز امیدواری کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که فومیتو اوئدا، توسعه‌دهنده‌ی برخی از به‌یادماندنی‌ترین آثار انحصاری سونی نظیر بازی ICO و بازی Shadow of the Colossus به رونمایی از بازی بعدی خود در سال ۲۰۲۳ امیدوار است. رئیس استودیو genDesign در گفت‌وگو با رسانه Famitsu درباره‌ی اهداف خود برای سال آینده اظهار داشت که «تیم توسعه با تمام قوا مشغول کار است تا نهایتا بتواند اثری را معرفی کند؛ بنابراین لطفا از ما حمایت کنید».

فومیتو اوئدا قبلا ریاست تیم توسعه‌ی Team ICO بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی را برعهده داشت، اما در طول توسعه‌ی طولانی بازی The Last Guardian به‌شکل مستقل کار می‌کرد. این بازی‌ساز صاحب‌سبک ژاپنی دیگر عضوی از شرکت سونی نیست، اما به‌همراه اعضای سابق تیم خود استودیو مستقل جدیدی با نام genDesign را تأسیس کرده است. اوایل سال ۲۰۲۰ استودیو جن‌دیزاین برای انتشار بازی در دست تولیدش با اپیک گیمز به توافق رسید.

براساس این توافق وظیفه‌ی تامین منابع مالی و عرضه بازی برعهده‌ی Epic Games و وظیقه‌ی توسعه‌ی آن برعهده‌ی genDesign خواهد بود و سود حاصل از فروش محصول بین دو طرف تقسیم خواهد شد. جن‌دیزاین تاکنون ۲ تصویر از پروژه‌ی بعدی خود منتشر کرده است که جزئیات زیادی را در اختیار طرفدارها قرار نمی‌دهد. یکی از این تصاویر که «دیو و دلبر ۲۰۱۸» نام داشت، بانویی نیمه شفاف را درکنار یک مشت غول‌پیکر نشان می‌داد. تصویر دیگر نیز که برای تبریک سال نو میلادی منتشر شد، کاراکتری را در مکانی متروکه به نمایش درآورد که به تکه سنگی تکیه داده بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *