اخبار بازی

تایید نسخه فیزیکی بازی Psychonauts 2

نسخه فیزیکی بازی Psychonauts 2 با نام The Motherlobe Edition اوایل پاییز امسال در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

تقریبا یک سال از زمان عرضه بازی Psychonauts 2 می‌گذرد. آخرین ساخته استودیو دابل فاین که کارگردانی آن توسط تیم شیفر انجام شد، درکنار کسب موفقیت مالی برای سازندگان خود، موفق به جلب رضایت عده زیادی از مخاطبان و منتقدان شد. این بازی ابتدا به‌صورت دیجیتال در تابستان سال گذشته منتشر شد. حالا خبر خوب این است که ما به‌زودی شاهد عرضه نسخه فیزیکی بازی Psychonauts 2 خواهیم بود.

دابل فاین با انتشار یک ویدیو اعلام کرد که قصد دارند نسخه فیزیکی این اثر را که با نام Psychonauts 2: The Motherlobe Edition شناخته می‌شود، در تاریخ ۲۷ سپتامبر امسال (۵ مهر) و با قیمت ۷۰ دلار برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 4، منتشر کنند. وظیفه نشر نسخه فیزیکی بر عهده Skybound Games خواهد بود. در ادامه می‌توانید تریلر تایید این نسخه از بازی را مشاهده کنید.

از آپارات دانلود کنید

همان‌طور که در ویدیو بالا مشاهده کردید. این نسخه شامل محتویات جالب‌توجه‌ای خواهد بود. یک کد دیجیتالی برای دسترسی به ویدیو‌ها و تصاویر جالب از پشت صحنه ساخت بازی، یک دست کارت ۶ عددی دو طرفه که طرح‌های مفهومی و نهایی بازی را به تصویر کشیده و ۶ عدد استیکر در این نسخه قرار داده شده‌اند. از طرفی نیز، شرکت ناشر اعلام کرده است که نسخه فیزیکی با بسته‌بندی شکیل و جذاب به‌دست طرفداران خواهد رسید. واران گیم در بررسی بازی Psychonauts 2 نمره ۹.۵ را داده است. در بخشی از بررسی این بازی به قلم افشین پیروزی می‌خوانیم:

«شاید بهترین توصیف برای Psychonauts 2، این باشد که بگوییم ساخته جدید استودیو Double Fine، دقیقا همان چیزی است که باعث محبوبیت صنعت ویدیو گیم شده است. Psychonauts 2 به‌معنی واقعی کلمه یک بازی سرگرم‌کننده است و عناصر مختلفش، از داستان پرجزییات و هوشمندانه آن گرفته تا روند کلی با تنوع بی‌نظیر مراحل و چالش‌های شیرین در مبارزات و جنبه‌های پلتفرمینگ دست به‌دست هم می‌دهند تا به بهترین شکل ممکن در تجربه‌ای تقریبا ۱۵ ساعته، مخاطب را سرگرم نگه دارند. همین مسئله هم کافی است تا بتوان با خیال راحت، تجربه Psychonauts 2 را فارغ از بحث سلیقه مخاطب، به تمام کسانی که عاشق بازی‌های ویدیویی هستند و از آن‌ها لذت می‌برند، پیشنهاد کرد.»

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا این اثر را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه خود را با واران گیم به اشتراک بگذارید

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *