اخبار بازی

تایید حضور مایکروسافت در رویداد گیمزکام 2022

مایکروسافت اعلام کرد که در مراسم گیمزکام امسال که بعد از سه سال برای اولین‌بار به‌صورت حضوری برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

رویداد Gamescom 2022 در ماه اوت و در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود. براساس اعلام مایکروسافت، ایکس باکس نیز در رویداد امسال حضور دارد و البته هنوز مشخص نیست که چه برنامه‌های برای رویداد گیمزکام امسال آماده کرده است. البته به‌صورت جزئی گفته شده که در این رویداد شاهد انتشار اخبار بازی‌هایی هستیم که قرار است در یک سال آینده منتشر شوند. مایکروسافت در نمایش اخیر ایکس باکس و بتسدا نیز وعده‌ی مشابهی داده بود؛ جایی که برای اولین‌بار گیم‌پلی Starfield به نمایش گذاشته شد.

باتوجه‌به اینکه بسیاری از شرکت‌های بزرگ صنعت بازی تصمیم به عدم شرکت در گیمزکام ۲۰۲۲ گرفتند، به نظر می‌رسد که اطلاعیه امروز مایکروسافت در حمایت از رویداد بزرگ آلمانی منتشر شده باشد. سونی، نینتندو، اکتیویژن بلیزارد و Take-Two همگی اعلام کردند که در رویداد امسال حضور ندارند.

شرکت کنندگان در رویداد Gamescom

بنابراین رویداد Gamescom امسال فهرست کوچکی از ناشران بزرگ صنعت بازی را شامل می‌شود که مواردی از قبیل بندای نامکو، یوبیسافت و Embracer را در بر می‌گیرد. البته باتوجه‌به اینکه یوبیسافت قصد دارد در ماه سپتامبر رویداد رونمایی بزرگی را برگزار کند، مشخص نیست که برنامه‌های این شرکت برای گیمزکام 2022 چه چیزهایی خواهد بود. یوبیسافت وعده‌ی انتشار اخبار بیشتری از مجموعه‌ی Assassin’s Creed در ماه شهریور را به طرفدارها داده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *