اخبار بازی

امکان انتخاب شخصیت‌های مشابه در حالت Co-Op بازی Redfall

استودیو آرکین اعلام کرد که انتخاب کاراکتر در حالت Co-Op بازی Redfall محدودیت خاصی نخواهد داشت و می‌توان حتی چهار کاراکتر یکسان را انتخاب کرد.

استودیو آرکین را با آثاری چون Dishonored ،Prey یا Deathloop می‌شناسیم و این روز‌ها این استودیو مشغول کار روی بازی Redfall است. چند روز پیش در جریان رویداد مایکروسافت، نمایش گیم‌پلی مفصلی از بازی Redfall پخش شد که در بخش‌هایی از آن، با تجربه Co-Op چهارنفره این اثر هم آشنا شدیم. با اینکه در این ویدیو هریک از چهار بازیکن شخصیتی منحصربه‌فرد را انتخاب کرده بود، ولی استودیو آرکین با انتشار توییتی اعلام کرده که قرار نیست بازی بازیکنان را مجبور به اتخاذ شیوه‌ای مشابه کند و بازیکنان در انتخاب کاراکترهایشان در حالت همکاری چندنفره بازی، محدودیتی نخواهند داشت.

به‌طور دقیق‌تر، با اینکه در بازی ردفال شاهد چهار شخصیت مختلف هستیم که هرکدام خصوصیات منحصربه‌فرد خود را دارند، ولی چهار بازیکنی که به‌سراغ تجربه چندنفره بازی می‌روند، می‌توانند شخصیت‌های تکراری هم انتخاب کنند و حتی مثلا ممکن است هر چهار کاراکتر اسکواد شما یکی از شخصیت‌های بازی باشند. این ویژگی آزادی‌عمل زیادی به شما در چینش ترکیب تیم‌تان خواهد داد و می‌توانید هرطور که خواستید به تجربه بازی با دوستان خود بپردازید.

بازی ردفال قرار است در سال ۲۰۲۳ برای کامپیوتر و کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس منتشر شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *