اخبار بازی

آپدیت زمستانه GTA Online شامل چه محتویاتی خواهد بود؟

هر ساله ما شاهد آپدیت‌های فوق‌العاده‌ای برای بازی GTA Online هستیم، شاید مهم‌ترین آن‌ها، آپدیت‌ زمستانه باشد که در ادامه به انتظاراتمان از این آپدیت می‌پردازیم.

راکستار گیمز (Rockstar Games) معمولاََ به مناسبت مراسم‌های مختلف، بازی خود را دچار تغییرات بزرگی می‌کند و سعی بر این دارد تا محیط بازی GTA Online را به سمت تم رویدادهای گوناگون ببرد تا حال و هوای بازی برای گیمر‌ها تازه شود. بدون شک یکی از محبوب‌ترین مراسماتی که راکستار اهمیت زیادی به آن می‌دهد و امسال هم بدون شک شاهد آپدیت مخصوص به آن خواهیم بود، کریسمس است.

طبق عادت راکستار در انتشار این‌گونه‌ آپدیت‌ها، می‌توان انتظار داشت که آپدیت زمستانی بازی GTA Online در اواسط ماه دسامبر، یعنی بین 16 تا 23 دسامبر 2021 در دسترس بازی‌بازان قرار بگیرد، با این‌حال نمی‌توان تاریخ دقیق این آپدیت را پیش‌بینی کرد، اگر راکستار به دنبال تغییرات بسیار بزرگ باشد، احتمالاََ آپدیت بازی دیر‌تر از زمان پیش‌بینی ما منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط:

GTA Online

هنوز راکستار هیچ‌گونه اطلاعاتی از آپدیت زمستانی بازی GTA Online منتشر نکرده است، اما می‌توان انتظار داشت که همانند دفعات پیشین، شاهد یک سری تغییرات کوتاه مدت و بلند مدت در بازی باشیم. تغییرات کوتاه مدت احتمالاََ شامل اضافه شدن چندین ماموریت جدید، لباس‌ها با تم کریسمس، قابلیت برف‌بازی و از همه مهم‌تر برف خواهد بود که پس از گذشت چندین ماه و انتشار آپدیت بزرگ بعدی، از بازی حذف خواهند شد.

اگر تا به حال نتوانستید زمستان لوس‌سانتوس را مشاهده کنید، به شما پیشنهاد می‌دهیم که به هیچ‌وجه آپدیت زمستانی GTA Online را از دست ندهید، زیرا محیط بازی هنگام پوشیده شدن با برف حال و هوای خاص و جذابی خواهد داشت. در تغییرات بلند مدت نیز می‌توان انتظار اضافه شدن ماشین‌ها، لباس‌ها و اسلحه‌های جدید را داشت که برای همیشه در بازی خواهند بود و قرار نیست با آپدیت‌های بعدی از بازی حذف شوند.

راکستار هنوز به صورت رسمی هیچ‌گونه اطلاعاتی در ارتباط با آپدیت زمستانی بازی GTA Online منتشر نکرده است. تمامی مواردی که در این مطلب به آن‌ها اشاره کردیم، پیش‌بینی‌های ما از آپدیت بزرگ زمستانی این بازی بود و باید منتظر اخبار و اطلاعات رسمی این آپدیت باشیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *