اخبار بازی

رابرت داونی جونیور به کریس ایوانز در پذیرش نقش کاپیتان آمریکا کمک کرده است

رابرت داونی جونیور در انتخاب شدن کریس ایوانز برای نقش کاپیتان آمریکا نقش داشته است.

گزارش‌های تازه حاکی از آن است که رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) در انتخاب شدن کریس ایوانز (Chris Evans) برای ایفای نقش استیو راجرز یا کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول نقش داشته است. این دو بازیگر از زمان نقش‌آفرینی در کنار یکدیگر در فیلم انتقام‌جویان (The Avengers) در سال 2012، یک رابطه پویا را به نمایش گذاشتند.

این دو بازیگر دوره حضور خود در دنیای سینمایی مارول و در نقش‌های خود به عنوان مرد آهنی و کاپیتان آمریکا را با فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) به کارگردانی جو و آنتونی روسو (Joe and Anthony Russo) به پایان رساندند. این فیلم، پایان حماسه بی‌نهایت کمپانی مارول را رقم زده است.

صحبت‌های زیادی در مورد انتخاب رابرت داونی جونیور برای ایفای نقش مرد آهنی در دنیای سینمایی مارول وجود داشته است. مدیران اجرایی از انتخاب او برای شروع این دنیای سینمایی چندان مطمئن نبودند. با این حال، کارگردانی فیلم مرد آهنی (Iron Man)، جان فاورو (Jon Favreau) بر انتخاب او برای نقش تونی استارک پا فشاری کرده است.

با انتشار اولین فیلم مرد آهنی، کاملا مشخص بود که رابرت داونی جونیور برای ایفای این نقش انتخابی بسیار عالی بوده است. به دنبال موفقیت اولین فیلم مرد آهنی، این بازیگر به یک جز بزرگ در دنیای سینمایی مارول تبدیل شد و توانست تا این مجموعه را در مسیر پیشرفت و موفقیت قرار دهد.

در گزارش‌های تازه آمده است که تهیه‌کننده کوین فایگی (Kevin Feige) به دنبال آن بوده است تا سباستین استن (Sebastian Stan) را برای ایفای نقش کاپیتان آمریکا در فیلم کاپیتان آمریکا: اولین انتقام‌جو (Captain America: The First Avenger) انتخاب کند. از سوی دیگر، تهیه‌کننده جوئل سیلور (Joel Silver)، قاطعانه گفته که کریس ایوانز انتخاب درستی برای این نقش است.

کریس ایوانز - رابرت داونی جونیور

با وجود تماس تهیه‌کننده جوئل سیلور، این رابرت داونی جونیور بوده که با کریس ایوانز تماس گرفته و او را قانع کرده تا نقش کاپیتان آمریکا را بپذیرد. بنابر گفته‌های کریس ایوانز، قرارداد برای حضور در چندین فیلم، باعث وحشت او شده بوده اما پس از صحبت‌های قانع‌کننده، آن را امضا کرده است. کریس ایوانز گفته بود:

الزام و تعهد بزرگی برای حضور در این فیلم‌های مارول وجود دارد. در ابتدا، قرارداد برای حضور در 9 فیلم بوده که به 6 فیلم کاهش پیدا کرده بود. اما شش فیلم نیز می‌تواند مدتی طولانی به طول بیانجامد. این یک تجربه بزرگ و دگرگون کننده بوده و تعهد پس از آن، بسیار بزرگ بوده است و من در ابتدا، از همین واهمه داشتم. با این حال، من سرانجام آن را قبول کردم و یکی از بهترین تصمیم‌های زندگی‌ام محسوب می‌شود.

کمپانی مارول علاوه بر کریس ایوانز و همچنین مد نظر داشتن سباستین استن برای نقش کاپیتان آمریکا، بازیگران دیگری همچون جان کرازینسکی (John Krasinski)، ویلسون بتل (Wilson Bethel) و وایت راسل (Wyatt Russell) را برای این نقش مد نظر داشتند. علاوه بر تماس‌های جوئل سیلور و رابرت داونی جونیور، مادر کریس ایوانز نیز نقش مهمی در قانع کردن او برای پذیرفتن این نقش داشته است.

منبع: اسکرین رنت

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *