اخبار بازی

گوشی متناسب با شخصیت شما کدام است؟

می‌دانستید خیلی از فروشنده‌ها، اول به گوشی شما نگاه کرده و بعد اجناس مناسب شما را پیشنهاد می‌کنند؟ باورتان می‌شود که وقتی برای یک مصاحبه کاری در جلسه‌ای حاضر شده‌اید؛ از روی مدل گوشی موبایلی که در دست دارید ویژگی‌های اخلاقی و اجتماعی شما را متوجه می‌شوند؟

بنابراین اگر قبلا برای تاثیر گذاشتن روی افراد به لباس‌ها و عطرتان حساس بودید؛ بهتر است کمی از این حساسیت را هم روی گوشی خود داشته باشید. البته اصلا و ابدا منظور این نیست که برای نشان دادن شخصیت و جایگاه اجتماعی‌تان، گران قیمت‌ترین موبایل‌ها را بخرید یا سیب پشت گوشی را به رخ بقیه بکشید! اتفاقا نکته‌ای که می‌تواند نشان‌دهنده اطلاعات و تسلط بالای شما در این زمینه باشد؛ خرید گوشی موبایلی است که در عین کارایی زیاد، قیمت مناسبی هم داشته باشد.

اما برای هر تیپ شخصیتی و اجتماعی، کدام گوشی مناسب‌تر است؟

دانشجویی و هزار راه نرفته!

وقتی از گوشی مورد علاقه دانشجوها حرف می‌زنیم؛ فقط فاکتور قیمت مناسب و ارزان را مدنظر نداریم. منظور از تیپ شخصیتی و اجتماعی دانشجوها، جوان‌های پرشور و پرانگیزه‌ای است که از صبح تا شب، سرشان را از گوشی موبایل درنمی‌آورند و همه اپلیکیشن‌های روز دنیا را داخل گوشی خود دارند. این تیپ افراد؛ هر کاری که فکرش را بکنید از طریق گوشی خود انجام می‌دهند: از خرید و ارتباط با سایر افراد گرفته تا آموزش و حتی کسب درآمد!

بنابراین اگر شما هم این ویژگی‌ها را دارید؛ احتمالا به گوشی‌هایی با این ویژگی‌ها نیاز دارید:

  • باتری خوب: البته این افراد همیشه پاور بانک و کابل‌های مختلف همراه خود دارند؛ اما داشتن یک باتری خوب برای گوشی‌های مناسب این قشر کاملا ضروری است. چرا که خاموش شدن گوشی برای این افراد مساوی با گم شدن در شهر، انجام ندادن تکالیف و آموزش‌ها و حتی از دست دادن درآمد است!
  • دوربین مناسب: دانشجویی که از لحظه لحظه زندگی‌اش عکس و ویدیو نگیرد؛ دانشجو نیست! این بازه زمانی، بهترین سن برای گشت و گذار و سفر و تفریح است و تنها چیزی که از این ایام باقی می‌ماند؛ عکس و خاطره است. پس به دنبال خرید گوشی موبایلی با دوربین قوی باشید!
  • سخت افزار و قدرت پردازش بالا: یکی از بزرگ‌ترین تفریحات این گروه، بازی کردن با موبایل است؛ به همین دلیل هم گوشی‌هایی با عملکرد قوی که اصطلاح گیمینگ برای آنها به کار می‌رود؛ برای این افراد بسیار مناسب است. حتی اگر اهل بازی هم نباشید؛ حتما حوصله ندارید که برای باز کردن یکی از چندین اپلیکیشن موبایل خود؛ مدت زیادی منتظر بمانید.
  • قیمت مناسب: ضرورت این ویژگی برای قشر جوان و دانشجو هم که دیگر نیاز به توضیح بیشتری ندارد.

البته قطعا هر کس با توجه به نیازهای شخصی خود، به امکانات دیگری هم احتیاج خواهد داشت. اما موارد ذکر شده مهم‌ترین نکات برای خرید یک گوشی دانشجوپسند هستند. اگر شما هم به دنبال تلفن همراهی با این ویژگی‌ها هستید؛ حتما خرید گوشی شیائومی را در ابتدای لیست خود قرار دهید. این تلفن‌های همراه علاوه بر داشتن امکانات عالی، قیمت مناسبی هم دارند. Xiaomi Mi 10T Pro ، شیائومی Mi 11 و پوکو f3 از بهترین نوع گوشی‌های شیائومی هستند.

گوشی مورد علاقه بیزینس من‌ها و بیزینس وومن‌ها!

از گوشی آیفون که بگذریم؛ به برند سامسونگ می‌رسیم که بیشتر افراد این قشر آن را انتخاب می‌کنند! با خرید گوشی سامسونگ، شما علاوه بر اینکه تلفن همراهی از یک برند محبوب به دست می‌آورید؛ می‌توانید از امکانات فوق‌العاده آن هم استفاده کنید. اما چرا گوشی‌های این برند برای این افراد مناسب هستند؟

  • داشتن صفحه نمایشگر عالی: یک فرد پرمشغله، حوصله اینکه هربار برای دیدن جزئیات تصویر زوم کند را ندارد. نمایشگرهای سامسونگ، با داشتن بهترین کیفیت، این امکان را فراهم می‌کنند که بیشترین رزولوشن را داشته باشید.
  • باتری فوق‌العاده: هر تماس تلفنی می‌تواند برای این افراد؛ چندین میلیون تومان سود به همراه داشته باشد؛ بنابراین داشتن باتری خوب، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مدنظر این افراد برای خرید تلفن همراه است.
  • پرستیژ و شان اجتماعی: همان قدر که برای دانشجوها مهم است نشان بدهند که خرید هوشمندانه‌ای داشته‌اند و با مناسب‌ترین قیمت، بهترین محصول را خریده‌اند؛ برای بیزینس من‌ها هم مهم است که گوشی خود را از برندهای معروف‌تر انتخاب کنند.
  • تنوع زیاد: چه روزی یک میلیارد تومان معامله کنید و چه روزی یک میلیون تومان، یک بیزینس من یا بیزینس وومن محسوب می‌شوید. اما قطعا بودجه‌ای که می‌توانید برای خرید گوشی هزینه کنید؛ با هم متفاوت است. برند سامسونگ با تولید مدل‌های زیاد و مختلف، سعی کرده برای تمام افراد این قشر گوشی مناسبی تولید کند.

همه راه‌ها به آلین لند می‌رسد!

اگرچه هر کدام از تیپ‌های شخصیتی یک مدل گوشی را انتخاب می‌کنند و شرایط آنها با هم برابر نیست؛ اما موقع خرید، همه افراد فروشگاه اینترنتی آلین لند را انتخاب می‌کنند!

این فروشگاه، بیشترین تنوع و مناسب‌ترین قیمت را در اختیار شما می‌گذارد؛ علاوه بر اینکه با استفاده از تخفیف‌های اسرارآمیز آن می‌توانید با قیمتی بسیار کمتر از حد تصورتان، گوشی رویایی خود را بخرید. همچنین این فروشگاه اینترنتی با ارائه ضمانت‌نامه معتبر خیال شما را از بابت اصالت کالا مطمئن می‌کند.

چه دانشجو باشید چه مدیر و یا یک کارمند ساده، خرید آسان و سریع برایتان اهمیت زیادی دارد. آلین لند خرید شما را در کسری از ساعت به دستتان می‌رساند و به همین دلایل است که همه گروه‌ها خرید از این سایت را ترجیح می‌دهند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *