اخبار بازی

امیلیا کلارک و چیویتل اجیوفور به فیلم علمی‌-تخیلی The Pod Generation پیوستند

امیلیا کلارک و چیویتل اجیوفور قرار است در فیلمی با عنوان The Pod Generation، در کنار یکدیگر به ایفای نقش بپردازند.

وظیفه‌ی هدایت این پروژه را کارگردان آمریکایی-فرانسوی با نام سوفی بارتز (Sophie Barthes) بر عهده خواهد داشت.

فیلم علمی‌-تخیلی و رمانتیک The Pod Generation، سومین فیلم کارگردانی شده توسط این کارگردان در طول حرفه‌ی کاری‌اش، خواهد بود. از کارهای قبلی او می‌توان به فیلم درام و کمدی Cold Souls در سال ۲۰۰۹ و فیلم تاریخی Madame Bovary در سال ۲۰۱۴ اشاره کرد.

داستان فیلم The Pod Generation در آینده‌ای نزدیک در کره‌ی زمین روایت می‌شود.

در این زمان محفظه‌هایی خلق شده که می‌توان با استفاده از آن‌ها، نوزادان خود را در این محفظه‌ها به دنیا آورد و بدین ترتیب از درد‌ها و خطرات ناشی از بارداری در زنان، جلوگیری کرد. این محفظه‌ها توسط کمپانی بسیار عظیمی در حوزه‌ی تکنولوژی با نام پساگوس، خلق شده است.

چیویتل اجیوفور قرار است در این فیلم، نقش گیاه شناسی با نام الوی (Alvy) را ایفا کند. او نسبت به دنیایی که در آن زندگی می‌کند، بسیار بی‌اعتماد شده چرا که از قرار معلوم چیز‌های طبیعی در این جهان، آرام آرام در حال جایگزین شدن توسط هوش مصنوعی است.

علی‌رغم این موضوع، کاراکتر الوی راضی شده که یکی از محفظه‌های خلق شده برای به دنیا آمدن نوزادان را امتحان کرده و بچه‌ی خود را از طریق این محفظه به دنیا آورد. این کار به او اجازه خواهد داد تا خانواده‌ای را با شریک زندگی‌اش (کاراکتری با نام ریچل) تشکیل دهد.

متأسفانه آن‌ها با استفاده از این تکنولوژی جدید، موقعیت‌های ناخوشایندی را در این فیلم برای خود به وجود خواهند آورد.

نقش کاراکتر الوی را در این فیلم چیویتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) و نقش کاراکتر ریچل (Emilia Clarke) را نیز امیلیا کلارک ایفا خواهند کرد.

فیلم The Pod Generation قرار است به مخاطبان خود، اهمیت فرایندهای طبیعی را در جهان یادآوری کند.

طبق صحبت‌های یکی از تولید‌کنندگان این پروژه با نام فیونوالا جیمیسون (Fionnuala Jamison)، فیلم The Pod Generation قرار است سؤالات مهمی از قبیل «جایگاه تکنولوژی در دنیا و عواقب جایگزین شدن فرایندهای طبیعی توسط تکنولوژی‌های پیشرفته» را برای مخاطبان خود مطرح کند.

امیلیا کلارک شهرت خود را مدیون بازی در سریال Game of Thrones می‌باشد. به غیر از فیلم علمی‌-تخیلی The Pod Generation، از دیگر کارهای آینده‌ی این بازیگر می‌توان به فیلم بیوگرافی McCarthy با کارگردانی واتسلاو مارهول (Václav Marhoul) و سریال Secret Invasion شبکه اینترنتی دیزنی پلاس اشاره کرد.

چیویتل اجیوفور برای بازی در فیلم درام و بیوگرافی 12 Years a Slave در سال ۲۰۱۳، نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار شده است. از کارهای اخیر این بازیگر می‌توان به فیلم علمی‌-تخیلی Infinite با نقش‌آفرینی مارک والبرگ (Mark Wahlberg) و کارگردانی آنتوان فوکوآ (Antoine Fuqua) اشاره کرد.

او قرار است در آینده، در فیلم جدید دنیای سینمایی مارول با عنوان Doctor Strange in the Multiverse of Madness نیز دیده شود.

با وجود این‌که هنوز تاریخی برای پخش فیلم The Pod Generation در سینماها اعلام نشده ولی انتظار می‌رود که این فیلم در اسفند ماه سال جاری (مارس ۲۰۲۲) به صورت رسمی وارد مرحله‌ی فیلم‌برداری شود.

منبع: کولایدر

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *