اخبار بازی

شایعه: استودیو بلوپوینت دنباله Bloodborne را می‌سازد

طبق ادعای اینسایدر مشهور، آقای نیک بیکر استودیو بلوپوینت در کنار ساخته نسخه ریمستر بلادبوردن، مشغول ساخت دنباله Bloodborne نیز است و مراحل پورت نسخه اول برای PC به پایان رسیده و آماده انتشار است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

مدت زمان زیادی است که از سوی منابع مختلف اخباری مربوط ب ساخته شدن نسخه ریمستر، پورت PC و دنباله بازی بلادبورن منتشر می‌شود و بازخوردهای فراوانی که این اخبار می‌گیرند، نشان دهنده این است که تایی رسمی هر یک از انی اخبار می‌تواند باعث خوشحالی و ایجاد هیجان میان مخاطبان شود. اخیرا بار دیگر اخباری در شبکه‌های اجتماعی در حال فراگیر شدن است. بر اساس این خبر، استودیو بلوپوینت که اخیرا به جمع استودیوهای زیر مجموعه سونی اضافه شده مشغول ساخت بلادبورن ۲ است.

آقای نیک بیکر، میزبان پادکست XboxEra در تازه‌ترین قسمت این پادکست، اخبار پیشین را تایید کرده‌است و اعلام کرده بلوپوینت علاوه بر ساخت نسخه ریمستر بازی، مشغول ساخت دنباله Bloodborne نیز است. وی همچنین اعلام کرد کارهای مربوط به پروت بازی برای پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز به اتمام رسیده و آماده عرضه است. البته ایشان از ذکر نام استودیویی که مسئول پورت بازی برای PC است، خودداری کردند. آقای بیکر طی چند ماه اخیر نشان داده با منابع نسبتا معتبری در شرکت سونی در ارتباط است و صحت اکثر ادعاهای ایشان با گذر زمان تایید شده‌است.

لازم به ذکر است در گذشته نیز شایعات فراوانی درباره بلادبورن وجود داشته که اکثر نیز اشتباه بوده‌اند و باید با موج جدید شایعات نیز با احتیاط برخورد کرد و پیش از حد به آن‌ها اعتبار نبخشید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *