اخبار بازی

شایعه: نسخه جدید Mass Effect با موتور آنریل 5 ساخته می‌شود

به گفته ژورنالیست مشهور دنیای گیم، آقای جف گراب تیم سازنده نسخه جدید Mass Effect در حال بررسی همه جوانب برای بازی است و در حال حاضر در نظر دارند آنریل ۵ را به عنوان پلتفرم توسعه بازی انتخاب کنند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

نسخه جدید مجموع مس افکت در رویداد The Game Awards 2020 رونمایی شد. سه نسخه اول این مجموعه با موتور آنریل و نسخه فرعی آندرومدا با موتور بازی سازی مشهور الکترونیک آرتز، Frostbite ساخته شده‌اند. ظاهرا قرار است روند در نسخه جدید تغییر کند و سازندگان در حال بررسی سایر گزینه‌های پیشرو هستند. چندی پیش تیم سازنده در حالس استخدام نیر در بخش سرپرست تیم فنی بود و یکی از فاکتورهایی که مد نظر تیم استخدام بود، داشتن تجربه کار با موتور بازی سازی آنریل بود. ژورنالیست مشهور، آقای جف گراب (Jeff Grubb) با منابع خود در تیم سازنده  صحبت کرده و مطابق اطلاعات ایشان، دلیل این تغییر پلتفرم توسعه بسیار متفاوت است. دلیل اول تجربه خوب کار با موتور آنریل در ساخت سه نسخه اول است.

مشکلات و ایرادات فنی بازی‌های Mass Effect: Andromeda و Anthem می‌تواند از سایر دلایل ساخته شدن نسخه جدید Mass Effect با موتور آنریل ۵ باشد. بازه عرضه بازی دلیل دیگری است. نسخه چهارم مجموعه Dragon Age قرار است سال ۲۰۲۳ باشد و مطابق گفته‌های منابع آقای گراب Mass Effect جدید در بازه سال ۲۰۲۵ میلادی منتشر می‌شود و انتظار می‌رود در آن زمان جلوه‌های بصری روی آنریل ۵ چشمنوازتر از فراسبایت باشد.

در هر حال بایوور در تلاش است در پروژه‌های جدید خود از تکنولوژی‌های نوین بهره ببرد و شاید این تغییر موتور بازی سازی به اهداف آن‌ها نزدیک‌تر باشد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *