اخبار بازی

BlizzConline 2021: بازگشت کلاس محبوب بازی اول در Diablo IV؛ Rogue!

در جریان مراسم BlizzConline 2021 از چهارمین کلاس بازی مورد انتظار Diablo IV رونمایی کرد. Rogue یک کلاس هایبرید است و از ترکیب ضربات نزدیک و دور برای مبارزه استفاده می‌کند.

بیش از یک سال از رونمایی Diablo IV و سه کلاس اولیه‌اش یعنی Barbarian، Druid و Sorceresses توسط بلیزرد می‌گذرد. حالا و در جریان مراسم افتتاحیه BlizzConline 2021 بالاخره استودیو موارد جدیدی را برای طرفداران به نمایش گذاشت. کلاس Rogue در Diablo IV قرار است تا جای کلاس Assassin در بازی دوم و کلاس Hunter در بازی سوم را پر کند. این گروه می‌توانند از سلاح‌هایی مانند خنجر برای مبارزه نزدیک استفاده کنند و از انواع کمان هم برای آسیب زدن به دشمنان از راه دور استفاده می‌کنند. بازیکنان کلاس Rogue همچنین می‌توانند از تله‌ها، جادوی سایه‌ها و انواع سموم استفاده کنند.

پنجمین کلاس Diablo IV همچنان مشخص نیست.

آقای لوئیس باریگا، کارگردان بازی در مصاحبه با پالیگان گفت با اینکه بازی الان در مرحله‌ی قابل بازی بودن قرار دارد ولی آن‌ها هنوز آمادگی اعلام زمان مشخصی برای انتشار بازی را ندارند. پس بازیکنان نباید انتظار انتشار بازی به این زود‌ی‌ها را داشته باشند و باید دست کم تا اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی صبر کنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *