اخبار بازی

نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Crash Bandicoot 4 به اتصال دائمی اینترنت نیاز دارد

سال گذشته بود که بالاخره بعد از مدت‌ها یک بازی جدید و باکیفیت از مجموعه‌ی کرش بندیکوت منتشر شد. بازی‌ای که به زعم بسیاری از منتقدین بهترین نسخه‌ی کرش تا به امروز بود. حداقل از تمام محصولاتی که پس از سه‌گانه‌ی اصلی منتشر شد، بازی بسیار بهتری بود. حالا و بعد از مدت نسبتاً زیادی از انتشار بازی برای کنسول‌های خانگی، قرار است تا کرش بندیکوت ۴ برای رایانه‌های شخصی منتشر شود. این نسخه از بازی اکنون در دسترس است ولی کاربران آن متوجه محدودیتی شدند که احتمالا افراد زیادی از آن استقبال نخواهند کرد. اتصال دائمی به اینترنت!

نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی انحصاراً از طریق Battle.net منتشر شده و برای اجرا، به اتصال همیشگی اینترنت دارد. نکته قابل ذکر، تک‌نفره بودن Crash Bandicoot 4 است. این بازی هیچ بخش آنلاینی ندارد؛ نه فروشگاهی برای پرداحت‌های درون‌برنامه‌ای و نه بخشی چندنفره که نیازمند اتصال به اینترنت باشد. تنها بخش چندنفره‌ی بازی هم به شکل آفلاین و نوبتی قابل تجربه است. حتی قرار نیست تا بازی در آینده بخش آنلاینی دریافت کند. البته این اولین بار نیست که اکتیویژن شرط آنلاین بودن را برای یک بازی تماماً تک‌نفره و آفلاین لحاظ می‌کند.

بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم و رایانه‌های شخصی در دسترس است. همچنین می‌توانید بررسی بازی‌نما از این بازی را از اینجا مطالعه نمائید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *