اخبار بازی

سهام یوبیسافت در پی انتشار گزارش خریداری شدن آن افزایش یافت

سهام یوبیسافت (Ubisoft) با انتشار گزارشی درمورد همکاری خاندان بنیان‌گذار آن با یک شرکت سرمایه‌گذاری خصوصی برای خرید این شرکت، به میزان 10 درصد افزایش یافت.

بنا بر وبسایت Dealreporter، به احتمال زیاد، خاندان Guillemot که 15.9 درصد از سهام این شرکت و 22.3 درصد از سهم رای‌گیری آن را داراست، با فروش این شرکت به خریداران استراتژیک (Strategic Buyers به شرکت‌هایی گفته می‌شود که شرکت‌های هم‌حرفه‌ی خود را خریداری می‌کنند) مخالفت خواهد کرد. این خاندان می‌خواهد با این کار، تسلط خود را بر شرکت بازی‌سازی مذکور حفظ کند.

این گزارش پس از گزارش ماه گذشته‌ی رسانه‌ی بلومبرگ (Bloomberg) مبنی بر جلب شدن توجه برخی از شرکت‌ها به خرید ناشر مجموعه‌های Assassin’s Creed و Far Cry، منتشر شده است. از دو شرکت Blackstone و KKR به عنوان خریداران احتمالی یاد شده است، اما مذاکرات جدی میان شرکت‌های مذکور صورت نگرفته و امکان دارد که صحبت‌های اولیه‌ی آن‌ها به پیشنهاد قیمت منجر نشود.

این گزارشات در حالی منتشر شده است که چندی پیش مایکروسافت، شرکت اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) را به قیمت 70 میلیارد دلار و تیک‌تو اینترکتیو (Take-Two Interactive)، شرکت Zynga را به قیمت 12.7 میلیارد دلار خریداری کردند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *