اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی Diablo Immortal مشخص شد

شرکت بلیزارد (Blizzard) تاریخ عرضه‌ی بازی Diablo Immortal را مشخص کرد و اعلام نمود که این بازی، علاوه بر پلتفرم موبایل، برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر خواهد شد.

امروز، شرکت بلیزارد اعلام کرد که همزمان با تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی موبایلی بازی Diablo Immortal یعنی 2 ژوئن (12 خرداد)، بتای عمومی آن نیز برای رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. بازیکنان می‌توانند از حالا برای پیش ثبت نام بتای عمومی این بازی اقدام کنند.

به گفته‌ی بلیزارد، این بازی بر بخش‌های ناگفته‌ی داستان سری Diablo تمرکز خواهد داشت. در خلاصه‌ی داستان آن در وبسایت بلیزارد آمده است:

گمان می‌رود که شخصیت Archangel Tyrael مرده باشد و بشریت وظیفه دارد با عواقب اعمال او مقابله کند. تکه‌های Worldstone شکسته‌شده که هنوز هم قدرت بالایی در خود دارند، این سرزمین را می‌آلایند. زیردستان Diablo امید دارند که این قدرت را تحت سلطه‌ی خود درآورند تا زمینه‌ی بازگشت Lord of Terror (ارباب وحشت) را فراهم کنند.

این بازی از قابلیت‌های cross-play و cross-progression میان رایانه‌های شخصی و موبایل نیز پشتیبانی می‌کند. پیشرفت به‌دست آمده در بتای عمومی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی نیز در بازی اصلی قابل بازیابی خواهد بود. در Diablo Immortal، بازیکنان می‌توانند شخصیت خود از میان شش گروه Barbarian ،Demon Hunter ،Crusader ،Monk ،Necromancer و Wizard، انتخاب کنند.

این نسخه از سری Diablo برای نخستین بار در رویداد Blizzcon 2018 و انحصاراً برای موبایل معرفی شده بود. همچنین، رئیس شرکت بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment) یعنی مایک ایبارا (Mike Ybarra) طی بیانیه‌ای اعلام کرده بود:

شیاطین Burning Hells برای سلاخی شدن در پرهزینه‌ترین نسخه‌ی Diablo که بلیزارد تاکنون منتشر کرده است، آماده‌اند. برای ما اهمیت داشت که اولین بازی بلیزارد که از پایه برای موبایل طراحی شده بود، تجربه‌ای درخور این فرنچایز ارائه بدهد، بنابراین، تست‌های زیادی انجام دادیم، بازخوردهای بسیاری دریافت کردیم و بازی‌ای ساختیم که از عرضه‌ی آن برای بازی‌بازان بسیار هیجان‌زده هستیم.

دنباله‌ی اصلی سری Diablo که با نام Diablo 4 شناخته می‌شود نیز هم‌اکنون در دست توسعه قرار دارد. این بازی در بهترین حالت ممکن در سال 2023 و همزمان با Overwatch 2 منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *