اخبار بازی

به‌روزرسانی جدید Elden Ring در دسترس قرار گرفت

به گفته توسعه‌دهنده Elden Ring، پچ 1.04 که در حال حاضر در دسترس است، عملکرد بازی را بهبود داده و ماموریت‌های جدیدی را برای NPC‌ها به همراه دارد.

پچ 1.04 اکنون به بازیکنان اجازه می‌دهد تا عملکرد چرخش خودکار دوربین را روشن یا خاموش کنند. همچنین دیالوگ‌های جدیدی به مکالمات NPCها اضافه شده است. همچنین تغییراتی در آسیب اسلحه‌های خاص و مدت زمان لازم برای انجام حملات جادویی ایجاد شده است. در حالی که Elden Ring به دلیل چالش بالایش مورد ستایش قرار گرفته است، جامعه همچنین راه‌های زیادی برای بهره‌برداری از سلاح‌ها و ترکیب‌های خاص پیدا کرده‌ است که به آسان‌تر شدن بازی کمک می‌کنند. بنابراین، پچ مذکور آخرین مورد از سری آپدیت‌هایی است که با هدف بهبود تعادل در بازی منتشر می‌شود. می توانید اطلاعات کامل پچ را در این لینک بخوانید.

بازی Elden Ring هم‌اکنون برای کنسول‌های نسل هشتمی و نسل نهمی سونی و مایکروسافت به همراه پلتفرم PC در دسترس است. آخرین ساخته‌ی فرام‌سافتور (From Software) و هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) مورد تمجید و استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. بازی موفقیت تجاری فوق‌العاده‌ای را تجربه می‌کنند و کماکان در صدر جدول فروش‌ها قرار دارد. نظر شما بابت این بازی چیست؟ آیا Elden Ring را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *