اخبار بازی

استودیو Cd Projekt Red مستقل می‌ماند

استودیو مستقل و لهستانی Cd Projekt Red باری دیگر به صورت رسمی جواب رد به درخواست خریده شدنش توسط سونی داد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

پس از شایعات فراوان مبنی بر خریده شدن استودیو لهستانی و خوشنام Cd Projekt Red توسط کمپانی سونی، آقای این استودیو لهستانی امروز به صورت رسمی اعلام کرد که مستقل خواهند ماند و قصد زیر مجموعه شدن شرکتی را ندارند.

آقای آدام کیسینسکی رئیس Cd Projekt Red به صورت رسمی اعلام کرده:

هیچ چیزی برای ما تغییر پیدا نکرده است، بنابراین می توانم آنچه را که در طول سال ها گفته ایم تکرار کنم. CD Projekt فروشی نیست.

این شایعه خریده شدن Cd Projekt Red درحالی مطرح شد که پس از تاییدیه های بسیار زیاد قرارداد اکتیویژن-بیلیزارد با مایکروسافت، شرکت سونی قصد خریدن یک استودیو بسیار بزرگ در صنعت گیم را دارد تا رقیب سرسخت خودش عقب نباشد و بتواند برتری خود را ثابت نگه دارد.

البته که این بار اول نیست که سونی به در بسته برای خرید استودیو برخورد می‌کند، چرا که آنها چندی پیش برای خرید استودیو هیدئو کوجیما افسانه ای یعنی Kojima Productions و استودیو سم لیک شاهکارساز یعنی Remedy قدم برداشته بودند، که آنها نیز اعلام کردند که مستقل می‌خواهند بمانند.

استودیو لهستانی Cd Projekt Red که در رویداد Summer Game Fest امسال نیز حضور دارد، قصد دارد در این رویداد نمایش جدیدی از بسته الحاقی بازی Cyberpunk 2077 به نام Phantom Liberty داشته باشد که این بسته الحاقی قرار است ما را همراه Johnny Silverhand با نقش آفرینی کیانو ریوز بکند.

همچنین کیانو ریوز تنها ستاره این بسته الحاقی نیست و قرار است ادریس البا نیز در این محتوا جدید برای Cyberpunk 2077 نقش آفرینی داشته باشد.

این استودیو لهستانی امروزه یک نقشه و مسیر بلند مدتی را در پیش گرفته و عناوین بسیاری در حال توسعه دارد، از دنباله بازی Cyberpunk 2077 گرفته تا The Witcher جدید و اسپین آف سری بازی The Witcher که هم اکنون به نام Project Sirius شناخته می‌شود.

حال باید منتظر ماند تا قدم بعدی شرکت سونی برای مقابله با قرارداد اکتیویژن-بیلیزارد مشخص شود و باید دید سونی چه راهی را انتخاب می‌کند.

نظر شما چیست، آیا سونی موفق به خرید یک استودیو بزرگ یا یک ناشر بزرگ صنعت ویدیو گیم می‌شود یا خیر.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *