اخبار بازی

عرضه نسخه PC بازی Ratchet & Clank: Rift Apart رسما تایید شد

پس از شایعات و گمانه زنی‌های فراوان، روز گذشته سونی به صورت رسمی عرضه نسخه PC بازی Ratchet & Clank: Rift Apart را تایید کرد. استودیو Nixxes Software که اخیرا به خانواده پلی استیشن ملحق شده، وظیفه ساخت پورت نسخه PC را بر عهده دارد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

مدت‌ها است که از دورانی که سونی نیز مانند نینتندو از عرضه بازی‌های فرست پارتی خود روی پلتفرم‌های دیگر ممانعت می‌کرد، عبور کرده‌ایم. ناشر ژاپنی با بازی Horizon Zero Dawn روند عرضه بازی‌های انحصاری خود روی رایانه‌های شخصی را آغاز کرد و از آن زمان تا کنون بازی‌های مطرح زیادی از جمله آنچارتد، لست آو آس، گاد آو وار و … را به مخاطبان استیم هدیه کرده است. برخی از این عناوین روی پلتفرم‌ جدید موفق‌تر از سایر بوده‌اند و بزودی یک بازی دیگر به جمع آن‌ها ملحق می‌شود.

همواره پس از عرضه یک بازی جدید از سونی روی PC، گمانه زنی درباره بازی بعدی وجود دارد. برخی معتقد بودند بازی The Last of Us Part II یا Gran Turismo 7 به استیم بیایند اما، ظاهرا این محصول استودیو اینسامنیاک گیمز است که در اولویت پلی استیشن قرار گرفته است. مطابق مطلبی که در وبسایت پلی استیشن بلاگ منتشر شده، نسخه PC بازی Ratchet & Clank: Rift Apart در تاریخ چهارم مرداد ماه (بیست و ششم جولای) منتشر می‌شود.

این نسخه شامل ویژگی‌های منحصر به فرد خود نظیر پشتیبانی از ماینتورهای فوق عریض و همچنین امکان شخصی سازی کامل تنظیمات گرافیکی است. استودیو Nixxes Software وظیفه ساخت این پورت را بر عهده دارد. این استودیو مدت‌ها است که با سونی و برند پلی استیشن مشغول به همکاری بوده و اخیرا به جمع استودیوهای فرست پارتی ناشر ژاپنی ملحق شده است. ناشر وعده داده در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از آن را در اختیار مخاطبان گذارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *