اخبار بازی

شایعه: بازی انحصاری جدید PS5 شرایط مطلوبی ندارد

به گفته برخی از اعضای سابق استودیو Deviation Games که روی بازی انحصاری جدید PS5 کار می‌کند، این پروژه ابدا شرایط مطلوبی ندارد و بسیاری از اعضای کلیدی و مهم این پروژه استودیو را ترک کرده‌اند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

زمان زیادی از آغاز فعالیت استودیو Deviation Games نمی‌گذرد. این استودیو آمریکایی در سال ۲۰۲۱ تاسیس شد. آقایان دیو آنتونی (Dave Anthony) و جیسون بلاندل (Jason Blundell) از اعضای ارشد استودیو Treyarch (سازنده سری Call of Duty: Black ops) موسسان این استودیو بودند. هم زمان با انتشار خبر افتتاح Deviation Games، اعلام شد اولین پروژه این استودیو یک بازی انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۵ است که با همکاری سونی ساخته می‌شود. هنوز نام این بازی مشخص نیست و معرفی آن به صورت رسمی صورت نگرفته است. شاید یکی از دلایل آن چالش‌هایی که تیم سازنده با آن مواجه شده است.

به گزارش یکی از کاربران ResetEra برخی از اعضای سابق و کلیدی استودیو در پلتفرم لینکدین خبر از اخراج خود داده‌اند. از جمله این افراد می‌توان به دستیار تهیه کننده، طراح ارشد سیستم مبارزات و همچنین مهندس ارشد نرم افزار اشاره کرد. ظاهرا این افراد خبر از اوضاع نا مطلوب استودیو داده‌اند و می‌گویند روند ساخت بازی انحصاری جدید PS5 ابدا خوب پیش نمی‌رود و Deviation Games مشغول تعدیل نیرو است. از سوی دیگر این استویو سال گذشته یک شعبه جدید افتتاح کرد تا بتواند روند ساخت اولین پروژه خود را سریع‌تر از پیش ببرد.

هنوز سران استودیو نسبت به این گفته‌ها این واکنشی نشان نداده‌اند و سونی نیز فعلا از اظهار نظر خودداری می‌کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *