اخبار بازی

بازی Quantum Break به‌زودی سرویس ایکس باکس گیم پس را ترک خواهد کرد

با تایید نرم‌افزار گیم پس، بازی Quantum Break به‌زودی از این سرویس اشتراکی حذف خواهد شد.

به نظر زمان حضور بازی Quantum Break در ایکس باکس گیم پس تمام شده است. ایکس باکس به‌روزرسانی جدیدی در نرم‌افزار گیم پس در بخش بازی‌هایی که به‌زودی گیم پس را ترک می‌کنند صورت داده است و اکنون این بخش شامل بازی شوتر سوم‌شخص استودیو رمدی هم می‌شود.

نکته جالب اینجا است که کوانتوم بریک توسط استودیوهای گیمینگ ایکس باکس انتشار یافته است و آثار انتشاری ایکس باکس سرویس گیم پس را ترک نمی‌کنند. گفتنی است رمدی در یک مصاحبه در سال ۲۰۱۸ بیان کرده بود حق IP این بازی در اختیار مایکروسافت است و مشخص نیست چرا این بازی از گیم پس حذف خواهد شد. در هر حال ممکن است اشتباهی رخ داده باشد یا مشکل دیگری وجود دارد.

متاسفانه مشخص نیست بازی Quantum Break دقیقا در چه روزی از گیم پس حذف خواهد شد. بااینکه به‌احتمال زیاد بازی تا ۲۵ فروردین (۱۴ آوریل) در این سرویس باقی خواهد ماند، اما پیش‌تر شاهد بازی‌هایی نظیر We Happy Few بوده‌ایم که به یکباره در بخش Leaving Soon قرار گرفته‌اند و بدون هیچ هشداری و به یکباره از گیم پس حذف شدند؛ البته مالکیت بازی We Happy Few به استودیو گیربکس، ناشر آن تعلق داشت.

اگر قصد دارید کوانتوم بریک را پیش از ترک گیم پس تجربه کنید، برای دریافت تمام آچیومنت‌های این بازی تقریبا به ۲۰ ساعت زمان نیاز دارید، اما خط اصلی داستانی کمتر از ۱۰ ساعت طول خواهد کشید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *