اخبار بازی

سودآوری بازی Cyberpunk 2077 برای استودیو سی دی پراجکت رد

در جریان آخرین گزارش مالی استودیو سی دی پراجکت رد به سودآوری این استودیو به‌لطف بازی Cyberpunk 2077 اشاره شده است.

بازی Cyberpunk 2077 عرضه‌ای فاجعه‌باری روی کنسول‌ها داشت؛ به‌حدی‌که حتی از فروشگاه پلی استیشن حذف شد و روی تمامی پلتفرم‌هایی که ابتدا برای آن‌ها معرفی شده بود، از جمله پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قابل بازی نبود.

با وجود این مشکلاتی که در زمان عرضه بازی داشت، بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ به‌لطف پیش‌خریدها همچنان توانست فروشی میلیونی داشته باشد. اکنون و پس از گذشت دو سال و نیم از انتشار به‌روزرسانی‌های متعدد بازی Cyberpunk 2077، سی دی پراجکت رد در حال تجربه کردن یکی از بهترین درآمدهای تاریخ خود است؛ چون فروش سایبرپانک ۲۰۷۷ بخش مالی استودیو را به پیش برده است.

در آخرین گزارش مالی، استودیو نام‌برده اعلام کرد درآمد آن‌ها در سال ۲۰۲۲ نسبت‌به سال قبل ۱۸ درصد افزایش یافته است. مجموع درآمد این استودیو به ۲۲۲ میلیون دلار رسیده و سود خالص آن هم ۸۱ میلیون دلار است. این دو عدد از حیث عملکردی در جایگاه دوم در تاریخ استودیو قرار می‌گیرند که به‌لطف فروش بازی Cyberpunk 2077 و عرضه نسخه نسل نهمی بازی بوده است.

می‌توان این مورد را برای سی‌دی پراجکت رد خبری خوش خواند؛ زیرا آن‌ها به‌تازگی اعلام کردند پس از ارزیابی دوباره توسعه Project Sirius، بازی چندنفره ویچر خود دچار ضرر مالی شده‌اند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *