اخبار بازی

میزان فروش Sonic Frontiers به بیش از 3 میلیون نسخه رسید

اکانت رسمی سگا در ژاپن با انتشار یک توئیت اعلام کرد میزان فروش Sonic Frontiers پس از گذشت حدودا پنج ماه از زمان عرضه، به بیش از سه میلیون نسخه رسید است و بابت این استقبال کم نظیر از ظرفداران تشکر کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

مجموعه سونیک درست مانند هر فرنچایز ریشه دار و قدیمی دیگری در طی سال‌ها حضور خود در صنعت بازی‌های ویدیویی و عرضه نسخه‌های متعدد، فراز و فرودهای فراوانی را بویژه در برهه بازی‌های سه بعدی خود تجربه کرده است. برخی از نسخه‌های مجموعه از نظر طرفداران ابدا قابل قبول نبوده‌اند و برخی دیگر با استقبال خوبی همراه شده‌اند. به نظر می‌رسد پس از آزمون و خطاهای فراوان بالاخره سازندگان با بازی Sonic Frontiers فرمول موفقیت را کشف کرده‌اند و توانستند در بازار رقابتی سال گذشته، جایگاه مطلوب خود را پیدا کنند.

بازی Sonic Frontiers هفدهم آبان ماه سال گذشته (هشتم نوامبر سال ۲۰۲۲) و تقریبا همزمان با بازی بزرگ و عنوان دار گاد آو وار رگناروک روانه بازار شد و علی رغم تمامی مشکلات و ایرادات، فروش بسیار خوبی را تجربه کرد. در واقع باید گفت پس از گذشت حدودا پنج ماه از عرضه بازی، میزان فروش Sonic Frontiers به بیش از ۳ میلیون نسخه رسیده است. این موضوع را اکانت رسمی سگا در ژاپن با انتشار یک توئیت اعلام کرد. نزدیک به ۱۰۰ هزار نسخه از دهم فوریه تا بیستم مارس سال میلادی جاری به فروش رسیده است.

بازی Sonic Frontiers هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *