اخبار بازی

رونمایی از محتوای به‌روزرسانی جدید Company of Heroes 3 در تریلری تازه

استودیو رلیک اینترتینمنت با پخش یک تریلر تازه، محتوای به‌روزرسانی بزرگ بعدی بازی Company of Heroes 3 را به نمایش گذاشت.

در جریان جدیدترین اخبار، استودیو رلیک اولین جزئیات از به‌روزرسانی بزرگ بازی استراتژی Company of Heroes 3 را با بازیکنان به اشتراک گذاشت. به‌گفته‌ی این توسعه‌دهنده، به‌روزرسانی بعدی با عنوان Operation Sapphire Jackal عرضه می‌شود و از امروز در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. بزرگ‌ترین ویژگی اصلی به‌روزرسانی Operation Sapphire Jackal، اضافه شدن چالش‌های هفتگی و روزانه برای بازیکنان است. همچنین این به‌روزرسانی انواع آیتم‌های تزئینی و سفارشی‌سازی را به بازی اضافه خواهد کرد.

چالش‌های جدید اضافه‌شده به بازی Company of Heroes 3 را می‌توان ازطریق نبردهای تک‌نفره و چندنفره یا به‌صورت کوآپ کامل کرد. به نظر می‌رسد تکمیل آن‌ها چندان چالش بزرگی برای بازیکنان به همراه ندارد. به‌عنوان مثال در یکی از چالش‌ها بازیکنان وظیفه دارند ۵۰ اتومبیل جنگی را با اسلحه ضدتانک نابود کنند یا تعداد مشخصی از رتبه‌های کهنه‌سرباز را برای پیاده نظام خاص به‌دست آورند.

آیتم‌های سفارشی جدید اضافه‌شده به بازی، ترکیبی از محتوای رایگان و پریمیوم هستند که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را با پول واقعی بخرند؛ تا با استفاده از آن‌ها بتوانند ظاهر واحدهای جنگی خود را برای نبردهای تک‌نفره یا مولتی‌پلیر سفارشی کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Company of Heroes 3 هم‌اکنون برای کامپیوتر در دسترس است و در اواخر سال جاری میلادی روی کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی تازه‌ترین اخبار بازی را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *