اخبار بازی

تریلر زمان عرضه بازی Crime Boss: Rockay City پخش شد

استودیو InGame و شرکت ۵۰۵ گیمز با پخش یک تریلر جدید، عرضه‌ی بازی Crime Boss: Rockay City را جشن گرفتند.

باتوجه‌به انتشار بازی Crime Boss: Rockay City در بازار، استودیو InGame تریلر زمان عرضه‌ی آن را پخش کرده است که در آن می‌توانیم صحنه‌های اکشن تیراندازی و بازیگران معروف داستان را ببینیم.

همان‌طور که در گذشته اعلام شد و در این تریلر تازه می‌توانیم مشاهده کنیم، وظیفه‌ی ایفای نقش شخصیت‌های بازی Crime Boss: Rockay City بر عهده‌ی افراد شناخته‌شده‌ای مانند مایکل مدسن، دنی گلاور، دنی ترخو، دامیون پواتیه، وانیل آیس، مایکل روکر و چاک نوریس بوده است. همچنین در ادامه‌ی تریلر می‌توانیم نگاهی جزئی به حالت‌های مختلف این ویدیوگیم داشته باشیم که شامل کمپین، بازی سریع و کوآپ می‌شوند.

بازی Crime Boss: Rockay City به‌عنوان یک اثر تیراندازی اول شخص با محوریت همکاری گروهی و کوآپ توسعه یافته است که در آن بازیکنان باید در انواع مأموریت‌های مجرمانه و سرقت شرکت کنند؛ تا درنهایت به رئیس مافیای شهر تبدیل شوند. گیم‌پلی این بازی بیشتر روی تیراندازی و اکشن زیاد تمرکز دارد. البته در برخی از موقعیت‌ها می‌توان از مخفی‌کاری استفاده کرد.

بازی Crime Boss: Rockay City هم‌اکنون ازطریق فروشگاه اپیک گیمز در دسترس بازیکنان کامپیوتر قرار دارد و تا ژوئن سال ۲۰۲۴ روی استیم عرضه نخواهد شد. همچنین بازیکنان کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت باید تا ماه ژوئن ۲۰۲۳ برای تجربه‌ی آن منتظر بمانند.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با ما به اشتراک گذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *