اخبار بازی

برنامه بلیزارد برای ارائه‌ی رویدادهای کراس‌اور بیشتر در بازی Overwatch 2

به‌گفته‌ی آرون کلر، کارگردان بازی Overwatch 2، بازیکنان می‌توانند انتظار رویدادهای کراس‌اور بیشتری در آینده داشته باشند.

باتوجه‌به انتشار رایگان بازی Overwatch 2، بدیهی است که شرکت بلیزارد برای پشتیبانی از آن به سمت ارائه‌ی محتوای لایو سرویس حرکت کند. یکی از بهترین نمونه‌های آثار سرویس‌محور و رایگان، بازی Fortnite به شمار می‌آید که به‌طور منظم انواع محتوا و رویدادهای جدید و کراس‌اور را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. بلیزارد نیز در پیروی از این روش، در فصل سوم بازی Overwatch 2 یک رویداد کراس‌اور با سری One Punch Man را برگزار کرد و با استقبال بازیکنان مواجه شد.

به‌گفته‌ی کارگردان این بازی، تیم پشتیبانی در ابتدا برای ارائه‌ی یک رویداد کراس‌اور مطمئن نبود اما هم‌اکنون نتیجه‌ی آن موفقیت‌آمیز بوده است و آن‌ها تصمیم دارند تا رویدادهای مشابه بیشتری در سال جاری برگزار کنند. آرون کلر در یک پست وبلاگ نوشت:

«همه ما واکنش و هیجان شما را برای کراس‌اور One-Punch Man دوست داشتیم و از آن قدردانی می‌کنیم. صادقانه بگویم، ما کمی نگران بودیم که دنیای دیگری حتی دنیایی به جذابیت [وان پانچ من] را با جهان Overwatch ترکیب کنیم. وقتی برای اولین‌بار این کراس‌اور را معرفی کردیم، در مورد ارزش‌های خود و نحوه‌ی مدیریت رویدادهایی به مانند این با بازیکنان صحبت کردیم و به‌نظر می‌رسید با ما موافق هستند. محبوبیت این رویداد به ما اعتماد به نفس کافی برای کراس‌اورهای بیشتری داده است و امیدواریم که در طول امسال یک حداقل یک کراس‌اور بزرگ دیگر را ارائه دهیم».

کاراکتر تریسر در بازی Overwatch 2

از سوی دیگر مشکلی که همچنان در بازی Overwatch 2 باقی مانده، اعتراض بازیکنان نسبت به سیستم پاداش‌دهی است؛ درواقع بازیکنان پاداش‌های این بازی را کافی نمی‌دانند. در همین راستا کارگردان بازی در ادامه‌ی وبلاگ خود توضیح داد که تیم به‌دنبال رفع این مشکل با اقدامات مناسب است:

«رویدادها معمولا پوسته‌هایی را به‌عنوان پاداش شامل می‌شوند که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را به‌دست آورند. همچنین ما اعتبارهایی را به بتل پس اضافه کرده‌ایم که به بازیکنان امکان می‌دهد تقریبا تمام پوسته‌های اصلی رویداد‌های اورواچ را خریداری کنند. علاوه‌براین، ما مقدار امتیاز کسب‌شده از هر چالش را به‌طور قابل‌توجهی افزایش داده‌ایم تا با تلاش مورد نیاز آن همخوانی داشته باشد».

به‌نظر می‌رسد تیم پشتیبانی از بازی Overwatch 2 در حال کار روی بازسازی سیستم On Fire در انجین جدید است و قصد دارد تغییراتی را در تجربه‌ی بازی ایجاد کند تا طیف گسترده‌تری از سرگرمی‌ها را به بازیکنان ارائه دهد. کلر همچنین خاطرنشان کرد که یک سیستم قهرمان و پیشرفت بازیکن بسیار بزرگ‌تر در حال توسعه است و بازیکنان امید دارند تا پایان سال جاری به بازی اضافه شود.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *