اخبار بازی

آپدیت جدید الدن رینگ پشتیبانی از Ray Tracing را به بازی اضافه می‌کند

استودیو فرام سافتور روز گشته آپدیت جدید الدن رینگ را با هدف پشتیبانی از تکنولوژی Ray Tracing برای نسخه‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر کرد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

علی رغم اینکه بیش از یک سال از عرضه محصول جدید استودیو فرام سافتور می‌گذرد اما، همچنان میلیون‌ها مخاطب در سراسر دنیا مشغول تجربه بازی Elden Ring و کشف اسرار و نکات مخفی آن هستند. یکی از اصلی‌ترین دلایل این استقبال کم نظیر مخاطبان از بازی پس از گذشت یک سال از زمان عرضه، پشتیبانی مداومی بوده که سازندگان از محصول خود داشته‌اند. فرام سافتور در کنار عرضه پچ‌ها و آپدیت‌های فنی، آپدیت‌هایی را با هدف بهبود کیفیت تجربه مخاطبان نیز عرضه کردند که از جمله آن‌ها می‌توان به آپدیت بخش Colosseum اشاره کرد.

آپدیت جدید الدن رینگ در دسته دوم قرار می‌گیرد. این آپدیت که روز گذشته منتشر شده، پشتیبانی از فناوری Ray Tracing را به سخه‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی می‌آورد. آقای لنس مک دونالد، مد ساز و دیتا ماینر مشهور در میان هواداران فرام سافتور می‌گوید فعلا این آپدیت عملکرد چندان مطلوبی ندارد و کارت‌های گرافیک ضعیف‌تر بویژه دچار افت عملکرد شدید می‌شوند. فرام سافتور در یادداشتی که به همراه پچ ۱.۰۹ منتشر کرده، مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی برای استفاده از قابلیت Ray Tracing را اعلام کرد.

شما در ادامه می‌توانید این مشخصات را مشاهده کنید:

مشخصات حداقل سیستم سیستم پیشنهادی
CPU Intel Core i5-10600K یا AMD Ryzen 5 3600XT Intel Core i7-10700K یا AMD Ryzen 7 3800XT
RAM ۱۶GB ۱۶GB
کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti, 8 GB یا AMD Radeon RX 6700 XT, 12 GB NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti, 8 GB یا AMD Radeon RX 6900 XT, 16 GB
سیستم عامل Windows 10 Windows 11
تنظیمات پیشنهادی ۱۰۸۰p – Low quality – Low Ray Tracing ۱۰۸۰p – High quality – High Ray Tracing
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *