اخبار بازی

اپیک گیمز دیگر از بازی فورتنایت در ویندوز 7 و 8 پشتیبانی نمی‌کند

شرکت اپیک گیمز با انتشار یک توئیت اعلام کرد با عرضه چپتر چهار از فصل دوم، دیگر از بازی فورتنایت در ویندوز ۷ و ۸ پشتیبانی نمی‌کند و بدین ترتیب مخاطبان این دو ورژن ویندوز باید نسبت به نصب کردن ویندوز ۱۰ یا ۱۱ اقدام کنند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

مدتی از عرضه چپتر چهار از فصل دوم برای بازی فورتنایت می‌گذرد. با آغاز این چپتر چندین ویژگی و آپدیت به بازی اضافه شده که مگا سیتی، شهری با فضای سایبرپانکی و اسکین شخصیت Eren Yeager از انیمه Attack on Titan برخی از این تغییرات ظاهری را شکل می‌دهد. البته سازندگان یک تصمیم بزرگ برای محصول محبوب و پرمخاطب خود گرفته‌اند. اپیک گیمز ساعاتی قبل با انتشار یک توئیت اعلام کرد، دیگر از ویندوزهای ۷ و ۸ پشتیبانی نمی‌کند و بدین ترتیب، مخاطبان این ویندوزها در صورت تمایل به تجربه Fortnite می‌بایست ویندوز خود را ارتقا دهند.

حال که پشتیبانی بازی فورتنایت در ویندوز ۷ و ۸ متوقف شده، افرادی که به هر دلیل امکان ارتقا ویندوز خود را ندارند، می‌توانند تا اطلاع ثانوی این بازی را از طریق سرویس استرمینگ GeForce Now تجربه کنند. البته امکان تجربه فورتنایت روی تمامی پلتفرم‌های اصلی نظیر پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و اندروید فراهم است.

هنوز موج بازخوردها نسبت به این تصمیم اپیک گیمز آغاز نشده و مشخص نیست چه تعدادی از مخاطبان PC بازی به موجب این تصمیم تحت تاثیر قرار می‌گیرند. از یک سو از عمر ویندوز ۷ و ۸ مدت زمان زیادی می‌گذرد و از سوی و مطابق آمار‌ها مایکروسافت هنوز تعداد کاربران این دو ورژن ویندوز نسبتا قابل توجه است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *