اخبار بازی

احتمال وجود حالت تک‌نفره و کو-آپ در بازی انحصاری پلی استیشن استودیو Deviation Games

پروفایل لینکدین شخصی به نام درک سانشاین احتمالا از وجود حالت‌های تک‌نفره و مشارکتی در پروژه انحصاری استودیو Deviation Games حکایت دارد.

پروفایل لینکدین درک سانشاین از استودیو Deviation Games نشان می‌دهد که پروژه انحصاری در دست تولید آن‌ها برای پلی استیشن احتمالا شامل حالت تک‌نفره و مشارکتی خواهد بود. درک سانشاین که به‌عنوان مدیر طراحی پروژه تازه فعالیت می‌کند، به کار روی یک بازی AAA تک‌نفره/کو-آپ در سمت مدیر طراحی اشاره کرده است.

تقریبا می‌توان مطمئن بود که این بازی همان پروژه انحصاری پلی استیشن است که درک سانشاین کار روی آن را از نوامبر ۲۰۲۲ آغاز کرد و درحال‌حاضر مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد. در ماه ژانویه سال گذشته، استودیو دیوی‌ایشن گیمز اعلام کرد که پروژه تازه آن‌ها در سال ۲۰۲۳ وارد مرحله اصلی توسعه می‌شود. پس از آن تعدادی آگهی شغلی منتشر شد که نشان می‌داد بازی بعدی استودیو Deviation Games یک نقش‌آفرینی داستان‌محور خواهد بود.

در سپتامبر ۲۰۲۲ اعلام شد که جیسون بلاندل، یکی از بنیان‌گذاران Deviation Games تصمیم به ترک استودیو گرفته است. در تابستان سال گذشته نیز مطلع شدیم که این استودیو مراحل موشن کپچر بازی AAA خود را با کمک تیم Visual Arts پلی استیشن آغاز کرده است. استودیو دیوی‌ایشن گیمز هنوز هیچ جزئیاتی از پروژه بعدی خود را در اختیار طرفدارها قرار نداده است و احتمالا بازیکن‌ها نباید تا چند سال دیگر منتظر انتشار و تجربه آن باشند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *