اخبار بازی

پخش تیزر رونمایی از نام بسته الحاقی Crucible بازی Path of Exile

استودیو Grinding Gear Games با پخش یک تیزر کوتاه از بسته گسترشی Crucible بازی Path of Exile رونمایی کرد.

گرایندینگ گیر گیمز سرانجام نام بسته الحاقی بعدی بازی Path of Exile را اعلام کرد. این بسته الحاقی که Crucible نام دارد، قرار است در تاریخ ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ (۱۲ آوریل ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شود. سازندگان برای معرفی این بسته الحاقی یک تیزر کوتاه پخش کردند که در آن مواد مذاب و یک مجسمه‌ی عظیم را می‌بینیم.

استودیو سازنده‌ی بازی Path of Exile قرار است جزئیات بیشتر پیرامون این بسته الحاقی را در تاریخ ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ (۳۰ مارس ۲۰۲۳) در کانال توییچ خود به اشتراک گذارد. در همین زمان کریس ویلسون، یکی از بنیان‌گذارها و مدیرعامل گرایندینگ گیر گیمز، علاوه‌بر ارائه‌ی جزئیات از محتوا و Challenge League جدید، قرار است در یک جلسه‌ی پرسش و پاسخ به سوالات طرفداران پاسخ دهد.

اگرچه توسعه‌دهنده‌ی Path of Exile به انتشار به‌روزرسانی‌های متعادل‌کننده همزمان با این محتوای گسترش‌دهنده‌ی بازی اشاره نکرد، اما باید منتظر اطلاعات بیشتر در آینده بمانیم. گرایندینگ گیر گیمز در گذشته تایید کرد که هیچ برنامه‌ای برای بازنگری کامل در مکانیسم‌‌های بازی یا متعادل‌سازی‌های کوچک برای آینده ندارد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Path of Exile هم‌اکنون روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان به‌صورت رایگان در دسترس قرار دارد و کاربران پلتفرم‌های نسل نهمی می‌توانند با استفاده از قابلیت سازگاری با نسل قبل، آن را تجربه کنند.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *