اخبار بازی

نمایش خدمه مانتیس و همراهان تازه در تریلر داستانی بازی Star Wars Jedi: Survivor

شرکت الکترونیک آرتز طبق وعده قبلی تریلر جدیدی از بازی Star Wars Jedi: Survivor را برای ارائه جزئیات بیشتری از داستان و کاراکترها پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی از بازی Star Wars Jedi: Survivor استودیو ریسپاون اینترتینمنت با تمرکز روی داستان و کاراکترها پخش شده است. در این دنباله کال کستیس که اکنون یک جدای تمام‌عیار است، پنج سال پس از وقایع نسخه اول دوباره نبردی را علیه امپراتوری آغاز می‌کند. همه چیز بر وفق مراد کال نیست، اما حداقل این کاراکتر دوباره به خدمه مانتیس ملحق شده است و دوستان جدیدی نظیر بود آکونا دارد.

از دیگر کاراکترهای بازی می‌توان به مارین از Star Wars: The Clone Wars (جنگ ستارگان: جنگ‌های کلون) اشاره کرد که یکی از همراهان کال است و در نبردها مشارکت خواهد داشت. این تریلر به پناهگاهی اشاره دارد که احتمالا امپراتوری نمی‌تواند به آن برسد. با نگاهی به داستان دیگر آثار جنگ ستارگان می‌توان انتظار داشت که کال و دوستانش در بازی Star Wars Jedi: Survivor برای دفاع از این منطقه محافظت‌شده با یکدیگر همکاری کنند.

بازی Star Wars Jedi: Survivor برای انتشار در تاریخ ۸ اردیبهشت (۲۸ آوریل) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر برنامه‌ریزی شده است. این بازی به‌واسطه ارائه‌ی سیارات بزرگ‌تر با تعداد زیادی مأموریت جانبی، انواع جدیدی از دشمنان، توانایی‌های Force تازه و پنج Stance برای شمشیر نوری می‌خواهد تجربه گسترده‌تری نسبت‌به نخستین بازی مجموعه را برای بازیکن‌ها به ارمغان بیاورد.

دانلود ویدیو از آپارات

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *