اخبار بازی

حضور مایکروسافت در رویداد E3 2023 تنها به صورت دیجیتالی است

سخنگوی ایکس باکس در گفت و گویی با رسانه IGN اعلام کرد، رویداد ایکس باکس به صورت همزمان در E3 نیز پوشش داده می‌شود تا بدین ترتیب حضور مایکروسافت در رویداد E3 2023 به صورت کامل منتفی نشود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

پس از شیوع جهانی ویروس کووید-۱۹ بسیاری از صنعت‌ها، مشاغل و به طور کلی رویدادهایی که نیازمند حضور فیزیکی برای شکل گیری بودند، تحت تاثیر قرار گرفتند و آسیب‌های فراوانی به آن‌ها وارد شد. E3 به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای سالیانه در واران گیم‌های ویدیویی نیز از این قاعده مستثنا نبود و مسئولان به ناچار از برگزاری این رویداد به صورت حضوری طی سال‌ ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ خودداری کردند. موسسه ESA قصد دارد با E3 2023 این رویداد را به شکوه قبل خود برساند البته اگر روند انصراف شرکت‌های بزرگ در این رویداد ادامه داشته باشد، کار سختی پیش رو دارند.

پس از اینکه شایعات خبر از انصراف شرکت‌های بزرگی همچون نینتندو، سونی و مایکروسافت از شرکت در رویداد E3 2023 دادند، نینتندو با انتشار یک بیانیه این موضوع را به صورت رسمی تایید کرده و حال نوبت به مایکروسافت رسیده تا موضع رسمی خود را مشخص کند. سخنگوی ایکس باکس در مصاحبه‌ای با وبسایت IGN اعلام کرد حضور مایکروسافت در رویداد E3 2023 تنها به صورت دیجیتالی است و آن‌ها در محل برگزاری این رویداد غرفه‌ای نخواهند داشت. البته شوکیس انحصاری ایکس باکس که قرار است در تاریخ ۱۱ام ژوئن برگزار شود، از طریق E3 نیز استریم می‌شود.

سونی از سال ۲۰۱۹ دیگر در رویداد E3 حضور نیافت و تصمیم گرفت کفرانس‌های انحصاری خود برگزار کند و دور از ذهن نیست امسال نیز سیاست مشابه‌ای پیش گیرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *