اخبار بازی

لنس ردیک، بازیگر فیلم جان ویک در سن ۶۰ سالگی درگذشت

با خبر شدیم که لنس ردیک، بازیگر مجموعه فیلم جان ویک و سریال The Wire در سن ۶۰ سالگی دار فانی را وداع گفته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم که لنس ردیک درگذشته است. در ابتدا TMZ گزارش داد که لنس ردیک در سن ۶۰ سالگی چشم از جهان فرو بسته است و در ادامه ورایتی این خبر را تایید و اضافه کرده که علت مرگ او طبیعی بوده است. در هر حال هنوز علت اصلی و دقیق مرگ او اعلام نشده است. ردیک در وسط تور مطبوعاتی فیلم John Wick 4 حضور داشته که در مجموعه فیلم جان ویک نقش شارون را بر عهده داشته است.

بااین‌‌حال TMZ می‌گوید که لنس ردیک در اولین اکران فیلم جان ویک ۴ در شهر نیویورک حضور نداشت و با اینکه دلیل آن اعلام نشد، اما او سلفی از خودش با سگ‌های خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود. لنس ردیک طی این سال‌ها بیشتر برای بازی در مجموعه فیلم جان ویک و سریال The Wire شناخته می‌شود و درکنار آن سابقه بازی در آثار دیگری چون سریال Fringe، سریال Bosch، سریال Oz، سریال Lost و سریال Resident Evil در دنیای تلویزیون داشته است.

ردیک در دنیای سینما نیز در آثاری چون فیلم Oldboy، فیلم The Guest، فیلم Little Woods، فیلم Angel Has Fallen و فیلم Godzilla vs. Kong نیز به ایفای نقش پرداخته است. شهرت ردیک صرفا به بازی در آثار سینمایی و تلویزیونی خلاصه نمی‌شود و او در بازی‌های ویدیویی چون بازی Destiny، بازی دستینی 2، بازی Quantum Break، بازی Horizon Zero Dawn، بازی Horizon Forbidden West و بازی Payday 2 نقش داشته است.

ردیک اخیرا در سریال Percy Jackson and the Olympians نقش زئوس را بازی کرده و برای نقش شارون در فیلم Ballerina نیز بازگشته است و همچنین شاهد حضور او در فیلم White Men Can’t Jump خواهیم بود. او همچنین اخیرا نقش هلبوی را در بازی Hellboy: Web of Wyrd ایفا کرده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *