اخبار بازی

رئیس فیفا می‌گوید مجموعه جدید این شرکت بهترین بازی ویدیویی خواهد بود

رئیس فیفا ادعا می‌کند مجموعه جدید این شرکت و رقیب EA Sports FC بهترین بازی ویدیویی برای هر پسر و دختری خواهد بود.

پس از نزدیک به ۳۰ سال، همکاری میان شرکت الکترونیک آرتز و شرکت فیفا به اتمام رسید و بازی FIFA 23 آخرین ساخته EA Sports است که با نام فیفا عرضه شد. امسال شرکت نامبرده اعلام کرد نام مجموعه فوتبالی خود را به EA Sports FC تغییر می‌دهد و ادعا کرده در ژوئیه ۲۰۲۳ دوران جدیدی شروع خواهد شد.

اما جیانی اینفانتینو، رئیس شرکت فیفا هم باور دارد مجموعه بعدی با نام فیفا استاندارد جدید دنیای بازی‌های فوتبالی را تعیین خواهد کرد. به گزارش مارتین زیگلر، خبرنگار ارشد بخش ورزشی رسانه تایمز، پس از پیروزی اینفانتینو در انتخابات بدون رقیب امروز و انتخاب مجدد او به‌عنوان رئیس فیفا، وی بار دیگر تاکید کرد این شرکت یک رقیب برای بازی فوتبالی EA عرضه خواهد کرد.

اینفانتینو گفت: «بازی فیفای جدید، فیفا ۲۵، ۲۶، ۲۷ و بعد از آن همواره بهترین بازی الکترونیکی برای هر پسر یا دختری خواهد بود. ما به‌زودی اخباری درباره این موضوع خواهیم داشت». اگر حرف‌های او درست نقل شده باشد، سخنان اینفانتینو بدین معنا است که سال ۲۰۲۴ اولین بازی فوتبالی جدید شرکت فیفا منتشر می‌شود و احتمالا با بازی EA Sports FC 25 رقابت خواهد کرد.

وینیسیوس جونیور در بازی FIFA 23 (فیفا ۲۳) شرکت الکترونیک آرتز

رئیس فیفا در می ۲۰۲۲ هم گفته بود تنها بازی‌هایی که نام لایسنس رسمی فیفا را دارند برای طرفداران فوتبال معتبر خواهند بود: «من به شما اطمینان می‌دهم که تنها بازی معتبر و واقعی که اسم فیفا را دارد بهترین بازی دردسترس بازیکنان و طرفداران فوتبال است. نام فیفا تنها عبارت جهانی و اورجینال است. فیفا ۲۳، فیفا ۲۴، فیفا ۲۵، فیفا ۲۶ و… تنها بخش ثابت نام فیفا است و برای همیشه باقی خواهد ماند و بهترین خواهد بود».

در نوامبر ۲۰۲۲ بود که فیفا اولین بازی‌های با نام تجاری این شرکت پس از قطع همکاری با الکترونیک آرتز را عرضه کرد که چهار بازی بلاک‌چین مبتنی‌بر وب ۳.۰ بودند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *