اخبار بازی

تمرکز تریلر بازی Redfall روی داستان و شخصیت‌های منفی

تریلر تازه Redfall به‌سراغ نمایش وقایع منتهی‌به سقوط شهر و نیروهای متخاصم مختلفی می‌رود که بازیکن‌ها باید در طول مسیر با آن‌ها مبارزه کنند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Bethesda Softworks و استودیو Arkane تریلر جدیدی از بازی Redfall را برای ارائه‌ی جزئیات بیشتری از داستان با طرفدارها به اشتراک گذاشتند. پیش از آن که تاریکی بر شهر غلبه کند، شرکتی با نام Aevum Laboratories مشغول تحقیق درباره‌ی یک «درمان معجزه‌آسا» بود. این درمان با خون یک نمونه خاص ارتباط داشت که افراد صاحب نفوذ شرکت از آن برای تبدیل ‌شدن به خون‌آشام استفاده می‌کردند.

زمانی‌که  نفوذ این افراد در شهر گسترش یافت، مردم ناپدید شدند و فرقه‌های گوناگون حکمرانی خود را آغاز کردند. طولی نکشید که خورشید غروب کرد و بازماندگان را در تاریکی به دام انداخت. برخی از خون‌آشام‌ها مانند The Hollow Man ،Bloody Tom ،Ms Whisper و The Black Sun به‌عنوان الهه در نظر گرفته می‌شوند. هزاران هزار یادداشت برای جمع‌آوری در سراسر شهر وجود دارد که احتمالا جزئیاتی از خون‌آشام‌ها را در اختیار گیمرها قرار می‌دهند.

در ردفال بازیکن‌ها در نقش یکی از ۴ بازمانده دارای توانایی‌های منحصربه‌فرد قرار می‌گیرند و باید شهر را دوباره به تصرف خود درآورند. نبرد رودررو با خون‌آشام‌ها به‌وسیله سلاح گرم و ابزارهای ویژه نظیر چوب تنها یکی از راه‌های موجود است. درنهایت گیمرها باید با هر یک از خون‌آشام‌های موسوم به الهه مبارزه کنند. بازی Redfall در تاریخ ۱۲ اردیبهشت (۲ می) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، گیم پس و کامپیوتر منتشر می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *