اخبار بازی

واکنش منتقدین به بازی Resident Evil 4

امروز میانگین امتیازات بازی Resident Evil 4 منتشر شد و شاهد یک بازسازی فوق‌العاده خوب از سوی کپکام هستیم.

بازسازی نسخه‌های قدیمی Resident Evil، یکی از مواردی است که کپکام در دستور کار خود قرار داد. به همین خاطر درسال‌های گذشته شاهد عرضه‌ی نسخه کاملا بازسازی‌شده‌ی Resident Evil 2 و همچنین Resident Evil 3 بودیم. پس از شایعات مختلف، تایید بازسازی Resident Evil 4 هیجان زیادی را در میان هواداران به‌وجود آورد و نمایش‌های اولیه بازی هم خبر از یک محصول جذاب و تو دل برو می‌دادند.

همچنین با انتشار نسخه دمو، بازیکنان توانست دقایق ابتدایی مرحله اول را تجربه کنند و در جریان آن شاهد وفاداری کپکام به المان‌های نسخه اصلی بودیم. حال باوجود فاصله‌ی یک هفته‌ای باقی‌مانده تا عرضه‌ی بازی رزیدنت اویل 4 سال ۲۰۲۳، شاهد انتشار نمرات آن هستیم. بازخوردها خبر از یک محصول فوق‌العاده خوش ساخت و خوب می‌دهند. در ادامه می‌توانید بخشی از نظرات منتقدان Resident Evil 4 را در واران گیم مطالعه کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Resident Evil 4

  • سازنده: کپکام
  • ناشر: کپکام
  • سبک: اکشن ترسناک
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس

لیان با چاقویی در دست در بازی Resident Evil 4 Remake

واران گیم: ۹۵ از ۱۰۰

بازی‌های زیادی پیدا نمی‌شوند که به‌معنی واقعی کلمه بتوان آن‌ها را به انواع‌و‌اقسام گیمرها پیشنهاد داد. اما برخی از ویدیوگیم‌ها انقدر درخشان هستند که انگار حداقل باید یک بار توسط همه مورد تجربه قرار بگیرند. وقتی رزیدنت ایول 4 در سال ۲۰۰۵ میلادی منتشر شد، چنین اثری به شمار می‌آمد. ریمیک Resident Evil 4 به خوبی این حقیقت را یادآوری می‌کند. بازی Resident Evil 4 سال ۲۰۲۳ در اصل از این جهت یک ویدیوگیم لایق احترام است که فرصت غرق شدن در تجربه‌ی RE4 را به گیمرهای بیشتری می‌دهد. فرقی ندارد که مثل من چندین و چند سال قبل با لیان مشغول نبرد با پیروان لس ایلومینادوس شدید یا هیچ شناختی از رزیدنت ایول ۴ ندارید. این ریمیک را تجربه کنید.

آی‌جی‌ان: ۱۰۰ از ۱۰۰

بازسازی Resident Evil 4 بی‌وقفه‌ترین ماجراجویی جذاب بازسازی‌شده و بهبودیافته در این مجموعه است. همچنین وسعت زیاد پتانسیل آن هم به نمایش گذاشته شده است.

وی‌جی‌سی: ۱۰۰ از ۱۰۰

رزیدنت ایول 4 محتاطانه باقی‌مانده‌های یکی از جذاب‌ترین بازی‌های اکشن که تابه‌حال ساخته شده را بازیابی کرده است. المان‌های اصلی که سبب شده بودند تا بازی اصلی شگفت‌انگیز باشد، در دل بازی باقی‌مانده‌اند. این مورد به ما یادآوری می‌کند که بعضی وقت‌ها راز بازعرضه‌های بزرگ این است که بدانیم چه بخش‌هایی را باید بازسازی و چه بخش‌هایی را باید ریمستر کرد.

گیم‌اسپات: ۱۰۰ از ۱۰۰

انتظارات از یک بازی خوب بازسازی‌شده را بالا می‌برد و همزمان میراث رزیدنت اویل 4 به‌عنوان یک تجربه که سبک خود را مجددا تعریف کرد و یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تمام دوران به شمار می‌آید، حفظ کرده است.

گیم‌ اینفورمر: ۹۵ از ۱۰۰

بازسازی رزیدنت ایول 4 تمام آن چیزی است که می‌خواستم. اما مهم‌تر از همه، جایگزین نسخه اصلی نشده است. این نسخه تمامی مواردی را که باعث می‌شد بازیکنان بدانند که چرا Resident Evil 4 محصولی است که باید آن را تجربه کنند، به‌دنبال آن باشند یا در موردش اطلاعات کسب کنند، تقویت کرده است. به‌عنوان یک نامه عاشقانه به یکی از بهترین بازی‌های تمام دوران، به‌عنوان یک آرتیفکت تاریخی که دلایل نقطه عطف بودن را تقویت کرده، این سفر به حومه‌ی اسپانیا به همان اندازه خوب است که باید باشد.

گیمزرادار: ۹۰ از ۱۰۰

کپکام بازسازی‌ای بزرگ از یک بازی کلاسیک را ارائه کرده است؛ محصولی که تمامی چیزهایی که نسخه اصلی را خاص کرده، در خود جای داده است. رزیدنت ایول ۴ پر از اکشن و تنوع بوده و نشاط‌آورتر از گذشته است.

ریمیک رزیدنت ایول 4 پس از ثبت ۸۵ بررسی در متاکریتیک و ثبت ۷۰ بررسی در اپن کریتیک به میانگین نمرات ۹۳ از ۱۰۰ منتقدها رسید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *