اخبار بازی

عرضه قابلیت مورد درخواست طرفدارها در آپدیت پنج‌سالگی Far Cry 5

شرکت یوبیسافت اعلام کرد که پنجمین سالگرد عرضه بازی Far Cry 5 را با یک آپدیت برای این ویدیوگیم جشن خواهد گرفت.

شرکت یوبیسافت قصد دارد پنجمین سالگرد انتشار Far Cry 5 را با عرضه‌ی آپدیتی برای این اثر جشن بگیرد. بااینکه جزئیات آپدیت مشخص نیست، این شرکت اشاره کرده که شامل یک ویژگی بسیار درخواست‌شده برای کنسول‌های نسل ۹ است. این خبر در اکانت توییتر فارکرای اعلام شد. باوجود نامشخص بودن جزئیات ادعای یوبیسافت، توییت مورد بحث می‌تواند در حال اشاره به ارتقای کامل بازی Far Cry 5 برای استفاده از قابلیت‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس باشد.

فارکرای ۵ ابتدا در مارس ۲۰۱۸ عرضه شده بود. این بازی، بازیکنان را در نقش کلانتری قرار می‌دهد که به منطقه Hope County در مونتانا فرستاده می‌شوند تا جوزف سید، رهبر یک فرقه را دستگیر کند. پس از اینکه اقدام اولیه برای دستگیری او ناموفق است، بازیکن باید سراغ دیگر اعضای فرقه برود؛ تا مشغول مبارزه با آن‌ها شود و مسیر خود برای رسیدن به جوزف را هموار کند.

پوستر پنج سالگی عرضه بازی Far Cry 5

در توییت اکانت رسمی فار کرای می‌خوانیم: «بیایید پنج سالگی فارکرای ۵ را جشن بگیریم. درطول سه هفته‌ی آینده، این سالگرد را با ما جشن بگیرید. منتظر اطلاعات بیشتر باشید که شامل یک قابلیت به‌شدت درخواست‌شده برای کنسول‌های نسل جدید است».

بازی Far Cry 5 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی دردسترس است. بعد از آن دنباله‌ای مستقیم برای بازی با نام Far Cry: New Dawn هم عرضه شد. درنهایت شاهد نسخه‌ی ششم مجموعه فارکرای بودیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *