اخبار بازی

تاسیس شعبه‌ی جدید IO Interactive در ترکیه

شرکت IO Interactive، سازنده‌ی سری Hitman، یک استودیوی جدید در شهر استانبول ترکیه تأسیس کرده است.

شرکت IO Interactive در سال‌های اخیر به‌دلیل موفقیت سه‌گانه‌ی Hitman’s World of Assassination به رشد قابل‌ توجهی دست یافته و هم‌اکنون در حال گسترش استودیوهای خود در سراسر جهان است. این توسعه‌دهنده سوئدی در ابتدا یک دفتر مرکزی در کپنهاگ تأسیس کرد و پس از آن دو شعبه‌ی دیگر در مالمو و بارسلونا ایجاد کرد.

حال شرکت IO Interactive از تأسیس چهارمین استودیوی خود در استانبول ترکیه خبر داده است. به‌گفته‌ی این توسعه‌دهنده، استودیوی جدید می‌تواند به‌طور منحصربه‌فردی در نقش یک دروازه بین دو قاره‌ی آسیا و اروپا قرار گیرد و نقش مهمی در ادامه‌ی رشد و موفقیت IO Interactive خواهد داشت.

سازنده‌ی Hitman در این‌باره نوشت: «مأموریت آی‌او اینتراکتیو استانبول، ایجاد مرکزی جدید برای توسعه بازی‌های AAA در منطقه و خلق تجربه‌های منحصر‌به‌فرد بازی برای بازیکنان ما در سراسر جهان است. این استودیو نقش بسیار مهمی در توسعه‌ی پروژه 007، پروژه فانتزی که اخیرا تأیید شده است و پروژه‌های آینده مجموعه هیتمن که ممکن است برای مدتی وارد فاز تولید نشوند، خواهد داشت».

در سپتامبر سال گذشته، شرکت IO Interactive اعلام کرد که انتظار ندارد حداقل تا آوریل ۲۰۲۵ بازی جدیدی منتشر کند؛ بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا به‌روزرسانی‌های مهمی در مورد پروژه‌های در حال توسعه‌ی این بازیساز منتشر شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *