اخبار بازی

Rift Apart برای PC عرضه می‌شود

بر اساس آگهی جدید استخدامی که استودیو Nixxes برای جذب طراح UI/UX منتشر کرده است، به نظر می‌رسد پورت بازی Ratchet and Clank: Rift Apart برای PC در این استودیو در دست ساخت است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

از زمانی که سونی با عرضه بازی Horizon Zero Dawn شروع به عرضه بازی‌های فرست پارتی خود روی پلتفرم PC کرد، این عناوین عموما با استقبال بسیار خوب مخاطبان این پلتفرم مواجه شده و همین مسئله ناشر ژاپنی را ترغیب کرده به صورت متوالی و پیوسته روند عرضه بازی‌‌های فرست پارتی خود را ادامه دهد. ماه گذشته بازی Returnal، محصول استودیو هاوس مارک و یکی از لانچ تایتل‌های کنسول PS5 برای PC منتشر شد و هشتم فروردین ماه The Last of Us Part 1، ریمیک نسخه اول مجموعه لست آو آس راهی استیم می‌شود.

حال باید پرسید گزینه بعدی سونی برای عرضه روی رایانه‌های شخصی کدام است، تقریبا اکثر بازی‌های بزرگ PS4 راهی این پلتفرم شده‌اند و بعید به نظر می‌رسد عناوین جدیدی مانند گاد آو وار رگناروک و Horizon Forbidden West به این زودی برای PC عرضه شوند، بر اساس برخی شایعات بازی Gran Turismo 7 گزینه بعدی سونی است اما، آگهی جدید استخدام استودیو Nixxes به بازی دیگری اشاره دارد. این استودیو تا کنون وظیفه ساخت پورت بازی‌های Marvel’s Spider-Man Remastered و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales برای PC را بر عهده داشته است.

در این آگهی استخدام برای جذب طراح UI/UX منتشر شده، استودیو Nixxes به دنبال افرادی است که تجربه کار با میان افزار Coherent را داشته باشند، از این میان افزار برای مهندسی UI/UX محصول اخیر استودیو اینسامنیاک گیمز استفاده شده است و همین مسئله سبب شده بسیاری از عرضه بازی Ratchet and Clank: Rift Apart برای PC اطمینان حاصل کنند.

به نظر نمی‌رسد بزودی شاهد معرفی رسمی نسخه PC بازی یا انتشار اطلاعات بیشتر باشیم اما، با توجه به زمانی که از عرضه بازی Ratchet and Clank: Rift Apart روی PS5 می‌گذرد و استقبال خوبی که مخاطبان از این عنوان داشتند، به احتمال بالا پروژه بعدی استودیو Nixxes پورت این بازی برای PC باشد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *