اخبار بازی

نسخه‌ی بعدی سری Hitman تا انتشار فاصله‌ی زیادی دارد

استودیو IO Interactive به طرفداران سری Hitman اعلام کرد که در آینده‌ی نزدیک منتظر نسخه‌ی اصلی بعدی آن نباشند.

اندکی قبل استودیو IO Interactive نام بازی Hitman 3 را به Hitman World of Assassination تغییر داد و محتوای دو نسخه‌ی ابتدایی این سری را در آن گنجاند تا شاهد انتشار یک سه‌گانه‌ی یکپارچه به نام World of Assassination باشیم. حال به نظر می‌رسد این توسعه‌دهنده برنامه‌ای برای عرضه‌ی نسخه‌ی بعدی و اصلی این مجموعه در آینده‌ی نزدیک ندارد و در عوض روی محتوای بیشتر برای World of Assassination، یک بازی آنلاین فانتزی و بازی جیمز باند خود تمرکز خواهد کرد.

استودیو IO Interactive به‌تازگی یک حالت بازی جدید به نام Freelancer را به World of Assassination اضافه کرد که یک تجربه‌ی تک‌نفره همراه‌با المان‌های روگ‌لایک، برنامه‌ریزی استراتژیک و یک پایگاه قابل شخصی‌سازی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. در ادامه این توسعه‌دهنده در مصاحبه‌ای با یوروگیمر اعلام کرد که طرفداران مجموعه هیتمن می‌توانند قبل از اینکه استودیو درنهایت کار روی یک نسخه‌ی جدید از سری اصلی را آغاز کند، انتظار اضافه شدن تجربه‌های بیشتری به سه‌گانه‌ی World of Assassination را داشته باشند.

پوستر بازی Hitman 3

در همین راستا کریستین الوردام، یکی از مالکان و کارگردان خلاق IO Interactive در یک مصاحبه توضیح داد: «ما یک پلتفرم فوق‌العاده داریم که در آن می‌توانیم فرمول‌ها و آنچه را که طرفداران انتظار دارند، تست کنیم. سپس در مقاطعی از زمان می‌توانیم از آموخته‌های خود استفاده و یک تجربه‌ی سندباکس را مجدد طراحی کنیم. در حال حاضر ساخت یک بازی جدید و بزرگ از سری Hitman، در اولویت قرار ندارد. چرا که ما در حال ساخت یک اثر فانتزی دیگر هستیم که زمان زیادی را از ما می‌گیرد. بااین‌حال بدیهی است که ما دوباره سراغ مامور 47 محبوب باز خواهیم گشت. او همچنان در قلب این استودیو است».

استودیو IO Interactive در نوامبر ۲۰۲۰ اعلام کرد که در حال کار روی یک بازی رسمی جیمز باند است. این بازی در حال حاضر با نام رمزی Project 007 شناخته می‌شود و قرار است داستان اورجینال جیمز باند را روایت کند. علاوه‌بر این، IO Interactive در ماه گذشته اعلام کرد که توسعه‌ی یک بازی فانتزی، نقش‌آفرینی و آنلاین را پیش می‌برد. به مانند پروژه‌های Hitman و James Bond، این بازی نیز در شعبه‌های کپنهاگ، مالمو و بارسلونا در حال توسعه است. این استودیو در مورد بازی نقش‌آفرینی جدید خود گفت: «ما در حال توسعه‌ی یک دنیای فانتزی جدید از آی‌پی تازه هستیم که اثری نقش‌آفرینی و آنلاین به شمار می‌آید. هسته‌ی این بازی جهان-باز برای سرگرم‌ کردن بازیکنان و گسترش محتوا طی چند سال آینده پایه‌گذاری شده است».

نظر شما درباره‌ی این اخبار چیست؟ آن را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *