اخبار بازی

احتمال انتشار بازی Ratchet and Clank: Rift Apart برای کامپیوتر

طبق گزارشی جدید، احتمالا بازی Ratchet and Clank: Rift Apart در آینده روی کامپیوترها عرضه شود.

تاکنون فهرست بزرگی از بازی‌های انحصاری پلی استیشن برای کامپیوتر پورت شده است که جدیدترین آن‌ها بازی Returnal استودیو Housemarque بود و در ماه گذشته در اختیار بازیکنان پی سی قرار گرفت. همچنین بازی The Last of Us Part 1 برای انتشار در تاریخ ۸ فروردین ۱۴۰۲ (۲۸ مارس ۲۰۲۳) روی پی سی برنامه‌ریزی شده است. باتوجه‌به روند انتشار انحصاری‌های پلی استیشن در ماه‌های گذشته، بازیکنان تمایل دارند از بازی بعدی که برای پیسی عرضه خواهد شد جزئیاتی به‌دست آورند.

در همین راستا اخیرا یک کاربر کاربر ردیت گزارش داد که بازی Ratchet and Clank: Rift Apart می‌تواند انحصاری بعدی پلی استیشن باشد که روی کامپیوتر عرضه می‌شود. طبق این گزارش، استودیوی Nixxes اخیرا یک آگهی شغلی برای جذب مهندس UX/UI منتشر کرده است تا به پیاده‌سازی و بهبود رابط کاربری برای بازی‌های کامپیوتر AAA آینده بپردازد. این استودیو قبلا پورت‌های پی سی دو بازی Marvel’s Spider-Man Remastered و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را بر عهده داشته است.

در این آگهی شغلی اشاره شده است که متقاضی باید در توسعه‌ی نمونه اولیه، طراحی و پیاده‌سازی ویژگی‌هایی برای بهبود تجربه گیم‌پلی در پی سی تجربه داشته باشد و در ادامه تجربه‌ی کار با میان‌افزار Coherent را یک امتیاز مثبت در استخدام شمرده است.

نگاهی گذرا به وب‌سایت Coherent پروژه‌های مختلفی را نشان می‌دهد که از فناوری آن‌ها استفاده کرده‌اند و دراین‌میان نام بازی Ratchet and Clank: Rift Apart به چشم می‌خورد. باتوجه‌به اینکه استودیو Nixxes قبلا دو بازی اینسامنیاک گیمز را برای پی سی پورت کرده است و بازی دیگر آن Ratchet and Clank: Rift Apart از معدود انحصاری‌های پلی استیشن است که هنوز روی کامپیوتر عرضه نشده است، احتمال پورت آن بسیار منطقی به نظر می‌رسد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم واران گیم در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *