اخبار بازی

عرضه بازی Meet Your Maker روی پلی استیشن پلاس از روز اول

استودیو Behaviour Interactive با پخش یک تریلر جدید از بازی Meet Your Maker اعلام کرد که این اثر از روز عرضه روی سرویس پلی استیشن پلاس قرار می‌گیرد.

به‌تازگی استودیو Behavior Interactive، سازنده‌ی بازی Dead by Daylight اعلام کرد که بازی تیراندازی Meet Your Maker به‌عنوان بخشی از سری بازی‌های ماهانه سرویس پلی استیشن پلاس، در روز اول عرضه در ماه آوریل در دسترس بازیکنان خواهد بود. در ادامه این توسعه‌دهنده به مناسبت اعلام این خبر، یک تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Meet Your Maker را پخش کرد.

به نظر می‌رسد تصمیم سازندگان برای عرضه بازی Meet Your Maker در زمان انتشار روی سرویس پلی استیشن پلاس با هدف دستیابی به یک پایگاه قدرتمند از بازیکنان است. این بازی به‌عنوان یک اثر چندنفره و متکی به خلاقیت توصیف می‌شود که برای رسیدن به موفقیت نیاز به پایگاه بزرگی از بازیکنان دارد تا علاوه‌بر خلق مراحل جذاب، به تجربه‌ی مراحل ساخته‌شده توسط دیگران بپردازند. گیم‌پلی بازی Meet Your Maker بر محور فرار بازیکنان از تله‌های مرگبار است و باید در همین حین با بازیکنان دیگر که قصد کشتن آن‌ها را دارند، مبارزه کنند. این بازی شامل گزینه‌های شخصی‌سازی مبارز و مراحل گسترده خواهد بود. بازیکنان می‌توانند مبارز خود را از میان پنج گروه از اسپشیالیست‌ها انتخاب کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Meet Your Maker قرار است در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ (۴ آوریل ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم واران گیم در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *