اخبار بازی

سازندگان مجموعه Hitman فعلا قصد ندارند به سراغ ساخت نسخه جدید بروند

اعضای استودیو IO Interactive، سازندگان مجموعه Hitman اعلام کردند فعلا مشغول ساخت اقتباس ویدیو گیمی از جیمز باند هستند و فعلا قصد ندارند به سراغ ساخت نسخه جدید هیتمن بروند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

پس از اینکه استودیو IO Interactive از زیرمجموعه اسکوئر انیکس خارج شد و توانست مالکیت IP هیتمن را حفظ کند، با سه‌گانه جدیدی که طی نسل هشتم کنسول‌ها از مامور ۴۷ ارائه کرد، روح تازه‌ای در کالبد این آدمکش دوست داشتنی دمید و بار دیگر این مجموعه مخفی کاری کلاسیک را به طور کامل احیا کرد. در واقع باید گفت شرایط فعلی فرنچایز هیتمن بهتر از تمام دوران اوج این مجموعه است. مشخصا هایپ و هیجان بسیاری برای تجربه نسخه‌های بعدی از این مجموعه میان طرفداران وجود دارد و سازندگان نیز به خوبی از این پتانسیل آگاه هستند اما، فعلا قصد ندارند به سراغ ساخت نسخه جدید بروند.

آقای Christian Elverdam، موسس استودیو IO Interactive و رئیس دفتر استودیو اخیرا مصاحبه‌ای با رسانه یوروگیمر داشته است. ایشان در جریان این مصاحبه به صراحت اعلام کردند فعلا خبری از نسخه جدید هیتمن نیست و هرچند سازندگان مجموعه Hitman اشتیاق زیادی برای کار روی نسخه بعدی دارند اما، در حال حاضر ساحت بازی جیمز باند اولویت آن‌ها است. البته آقای Elverdam هیتمن را بخشی از هویت استودیو IO Interactive تلقی می‌کند و می‌گوید در آینده بدون شک آن‌ها بار دیگر به سراغ مامور ۴۷ خواهند رفت.

در حال حاضر استودیو IO Interactive علاوه بر بازی جیمز باند مشغول ساخت یک بازی نقش آفرینی با تم فانتزی است که بر اساس شایعات با همکاری مایکروسافت ساخته می‌شود و در انحصار پلتفرم‌های این شرکت است. به گفته سران استودیو، بازی جیمز باند زودتر از آوریل ۲۰۲۵ عرضه نمی‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *