اخبار بازی

بسته الحاقی Horizon Forbbiden West همچنان به زمان انتشار خود پایبند است

کارگردان بازی Horizon Forbbiden West تایید کرد بسته الحاقی Burning Shores همچنان به تاریخ انتشار قبلی خود پایبند است و با تأخیر مواجه نشده است.

باتوجه‌به اینکه بسته الحاقی Burning Shores بازی Horizon Forbbiden West کمی بیش‌از یک ماه دیگر عرضه خواهد شد، بسیاری تصور می‌کردند ممکن است این گسترش دهنده با تأخیر مواجه شود. اما در یک مصاحبه جدید در وبلاگ پلی استیشن با ماتیس دی یونگ، کارگردان بازی، او تایید کرد ماجراجویی ایلوی در لس آنجلس همچنان به تاریخ خود پایبند است؛ حتی اگر اطلاعات منتشرشده از آن اندک باشند.

این مصاحبه حول نحوه استفاده استودیو گوریلا گیمز از قدرت کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 برای این DLC است. قابل تاکید است با اینکه بازی Horizon Forbbiden West برای پلی استیشن 4 هم عرضه شد، اما بسته الحاقی آن تنها برای PS5 عرضه می‌شود. دی یونگ می‌گوید همین باعث شده تیم هلندی حتی بیشتر از بازی اصلی از قدرت سخت‌افزار کنسول نامبرده استفاده کند.

او گفت: «خرابه‌های لس آنجلس و محیط مجاور آن جزئیات بسیاری دارند و برای اجرای مناسب به قدرت پردازش بالا درکنار تکنولوژی استریم سریعی نیاز دارد؛ به‌خصوص وقتی‌که بازیکن درحال پرواز است و می‌تواند به‌یکباره موارد زیادی مشاهده کند. یکی از شهرک‌ها در داخل و اطراف این خرابه‌های باجزئیات قرار دارد و توانستیم فعالیت‌های زیادی در آن بگنجانیم».

تصاویر بسته الحاقی Horizon Forbidden West: Burning Shores

دی یونگ سعی کرد موردی اسپویل نکند، اما به یک باس فایت که واقعا از سخت‌افزار پلی استیشن 5 استفاده می‌کند، اشاره کرد: «یک مورد قابل‌توجه دیگر یک صحنه مبارزه خاص است که به قدرت پردازش و حافظه بالایی نیاز دارد. برای رسیدن به این چشم‌انداز بزرگ از نظر تکنیکی و خلاقانه، ما واقعا قدردان مزایای متعدد سخت‌افزار PS5 بودیم».

بااینکه Horizon Forbidden West اثری میان‌نسلی بود، اما این بازی یکی از بازی‌های با گرافیک بالا پلی استیشن 5 است و دیدن نتیجه کار گوریلا با این بسته الحاقی روی کنسول مدنظر دیدنی خواهد بود. خوشبختانه این گسترش دهنده با تاخیری مواجه نخواهد شد و می‌توان امیدوار بود به‌زودی اطلاعات جدیدی از آن منتشر شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *