اخبار بازی

سازندگان برنامه‌ای برای انتشار دیابلو 4 روی گیم پس ندارند

راد فرگوسن، مدیر کل دیابلو ضمن دعوت بازیکن‌ها به تجربه نسخه بتای Diablo 4 تأیید کرد که هیچ برنامه‌ای برای انتشار بازی روی گیم پس وجود ندارد.

هیجان طرفدارهای دیابلو در آستانه انتشار نسخه بتای آتی Diablo 4 افزایش یافته است. نسخه‌ی بتا دیابلو ۴ در بازه زمانی ۴ تا ۶ فروردین (۲۴ تا ۲۶ مارس) در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد و پیش‌خریدکنندگان می‌توانند کمی زودتر در تاریخ ۲۶ تا ۲۸ اسفند (۱۷ تا ۱۹ مارس) به تجربه‌ی آن بپردازند. بااین‌حال یک سؤال از مدت‌ها پیش ذهن بازیکن‌ها را درگیر کرده است: آیا این بازی از همان روز عرضه در دسترس کاربران سرویس گیم پس قرار می‌گیرد یا خیر؟

راد فرگوسن، مدیر کل دیابلو با انتشار یک توئیت تازه ضمن تشویق بازیکن‌ها به تجربه نسخه بتای Diablo 4 تأیید کرد که «هیچ برنامه‌ای برای عرضه بازی روی سرویس گیم پس وجود ندارد». مسلما امکان تغییر این وضع در آینده وجود دارد، اما کسانی که امیدوار به تجربه دیابلو ۴ در ماه ژوئن هستند، باید به‌سراغ خریداری یک نسخه از بازی بروند.

پاسخ راد فرگوسن پس از مواجهه مایکروسافت با مشکلاتی در زمینه‌ی خریداری شرکت اکتیویژن-بلیزارد منتشر شد. با اینکه بیشتر موانع تصاحب Activision-Blizzard توسط ردموندی‌ها به‌خاطر مجموعه بازی‌های Call of Duty ایجاد شده است، اما تحقق برنامه‌هایی نظیر راه‌یابی بازی‌های آن‌ها به سرویس Game Pass تا زمان تکمیل خرید بعید به‌نظر می‌رسد. به‌هرشکل طرفدارها مثل همیشه باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات کامل در این زمینه منتظر بمانند.

بازی Diablo 4 در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ (۶ ژوئن ۲۰۲۳) در دسترس کاربران ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار خواهد گرفت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *