اخبار بازی

انتشار جزئیاتی از به‌روزرسانی بعدی بازی Kerbal Space Program 2

یکی از کارگردان‌های استودیو Intercept Games در مطلب جدیدی به توضیح جزئیات به‌روزرسانی آینده‌ی بازی Kerbal Space Program 2 پرداخت.

استودیو Intercept Games در نظر دارد به‌روزرسانی جدید بازی Kerbal Space Program 2 را در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ (۱۶ مارس ۲۰۲۳) عرضه کند. این به‌روزرسانی قرار است اولین آپدیت بزرگ بازی از زمان انتشار آن به‌صورت دسترسی زودهنگام باشد.

حال نیت سیمپسون، کارگردان خلاق Kerbal Space Program 2، در یک گفت‌وگو پیرامون به‌روزرسانی‌های آینده‌ی بازی شرکت کرد و توضیح داد که تیم پیشرفت خوبی در زمینه بهبود عملکرد و رفع اشکال داشته است. درحالی‌که به‌روزرسانی آینده هیچ ویژگی جدیدی برای بازیکنان ارائه نمی‌کند، اما در عوض روی آوردن مجموعه‌ای از بهینه‌سازی‌ها و رفع اشکال‌ها به مانند اصلاح سیستم هدف‌یابی، باگ‌ها و کاهش زمان لودینگ تمرکز دارد.

موجود فضایی سبزرنگ بیگانه مقابل سفینه فضایی دارای سلول خورشیدی در فضا بازی Kerbal Space Program 2

سیمپسون در این‌باره گفت: «بخش کنترل کیفیت در حال حاضر به‌طور کامل بیلد بازی را تست می‌کند و به محض اینکه آن‌ها نتایج را به ما ارائه کنند، به‌روزرسانی‌ها را منتشر خواهیم کرد. در صورتی که بخش کنترل کیفیت در چند روز آینده باگ جدیدی که منجر به کراش بازی شود پیدا نکند، تاریخ عرضه به‌روزرسانی‌ جدید تغییر نخواهد کرد. بااین‌حال اگر آن‌ها با مشکل غیرمنتظره‌ای مواجه شوند که باید اصلاح شود، تاریخ‌‌ عرضه متفاوت خواهد بود».

بازی Kerbal Space Program 2 در حال حاضر روی کامپیوترها به‌صورت دسترسی زودهنگام عرضه شده است. تیم سازنده برنامه‌ی خود برای انتشار محتوای گسترشی بازی را اعلام کرده است که مطابق آن چندین ویژگی جدید به مانند درخت کسب فناوری‌ها و بخش چندنفره در آینده به بازی اضافه خواهند شد.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *