اخبار بازی

احتمال ساخت بازی Mafia 4 با آنریل انجین 5

احتمالا یک آگهی شغلی جدید از استودیو Hangar 13 به توسعه‌ی بازی Mafia 4 روی آنریل انجین 5 اشاره دارد.

استودیو Hangar 13 که ساخت بازی ابرقهرمانی، چندنفره و جهان-باز خود را با نام رمزی Volt در اواخر سال ۲۰۲۱ لغو کرد، در حال ساخت یک پروژه‌ی جدید است. این استودیو در سال گذشته تایید کرد که توسعه‌ی یک بازی جدید از مجموعه Mafia را بر عهده دارد. با اینکه تاکنون هیچ جزئیاتی از این بازی در حال توسعه منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد جزئیات ارائه شده در یک آگهی شغلی، به بازی Mafia 4 مربوط باشد.

استودیو Hangar 13 در حال حاضر یک آگهی شغلی برای جذب مهندس ابزار در لینکدین منتشر کرده و در آن توضیح داده است که هم‌اکنون روی یک بازی چند پلتفرمی معرفی نشده‌ی AAA کار می‌کند که با استفاده از آنریل انجین 5 در حال توسعه است. همچنین در این آگهی اعلام شد بازی مذکور هنوز در مرحله‌ی پیش تولید قرار دارد.

بدیهی است که نام این پروژه در آگهی شغلی ذکر نشده است اما اگر در آینده معلوم شود که این پروژه همان Mafia 4 است، پیشرفت جالبی برای مجموعه خواهد بود؛ چرا که Mafia 3 و Mafia: Definitive Edition، نسخه‌های قبلی مجموعه مافیا روی موتورهای اختصاصی داخلی ساخته شده بودند.

شخصیت‌های بازی Mafia: Definitive Edition

در همین حال برخی اطلاعات فاش شده ادعا دارند که Hangar 13 درکنار بازی Mafia 4، روی توسعه‌ی Top Spin 5 کار می‌کند و در نظر دارد آن را قبل از بازی جدید Mafia منتشر کند؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که بازی اشاره شده در این آگهی شغلی، به نسخه‌ی جدید Top Spin اشاره داشته باشد.

گزارش‌ها در مورد بازی جدید سری Mafia ادعا کرده‌اند که داستان آن در سیسیل اتفاق می‌افتد و پیش‌درآمدی برای بازی اول خواهد بود. همچنین دان سالیری، یکی از شخصیت‌های کلیدی نسخه‌ی اول، در این بازی نقش پروتاگونیست را خواهد داشت.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *