اخبار بازی

اعلام زمان آغاز تخفیفات بهاره ۲۰۲۳ فروشگاه استیم

فروشگاه استیم زمان شروع تخفیفات بهاری این فروشگاه را رسما اعلام کرد که کاربران به‌زودی می‌توانند شاهد تخفیفات گسترده بازی‌های کوچک و بزرگ باشند.

فروش ویژه‌ی بهاری فروشگاه استیم تحت عنوان Steam Spring Sale از این هفته بازمی‌گردد تا هزاران بازی بزرگ و کوچک پی سی را با تخفیف‌های ویژه به بازیکنان ارائه کند. شرکت Valve رسماً تأیید کرد که این رویداد از تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۲۳ (۲۵ اسفند ۱۴۰۱) شروع شده و تا تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۲۳ (۳ فروردین ۱۴۰۲) ادامه خواهد داشت.

علاوه‌بر بازی‌های بزرگی مانند Kena: Bridge of Spirits، بازی Dying Light 2 Stay Human، بازی No Man’s Sky و بازی Mount & Blade 2: Bannerlord موارد بسیار زیادی وجود دارند که در این رویداد ویژه با تخفیف به فروش خواهند رسید که از میان آن‌ها باید به مواردی همچون Against the Storm و Deep Rock Galactic و همچنین بازی Vampire Survivors و Rain World و Overcooked اشاره کرد.

دانلود از آپارات

فروش بهار فروشگاه استیم از زمان تحول Valve به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای سالانه این پلتفرم به شمار می‌رود. رویداد بعدی، فروش ویژه تابستانی استیم نام خواهد داشت و بعد از آن هم فروش ویژه پاییز و زمستان از راه خواهد رسید. طی روزهای آتی منتظر ارائه جزئیات بیشتر در اینباره باشید.

در پایان نظرات خود را در این خصوص با واران گیم و سایر کاربران مطرح کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *