اخبار بازی

میزان موفقیت Elden Ring باعث تغییر برنامه‌های فرام سافتور نمی‌شود

آقای هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، مدیرعامل فرام سافتور و کارگردان الدن رینگ می‌گوید میزان موفقیت Elden Ring باعث نمی‌شود آن‌ها در برنامه‌های طولانی مدت خود تغییری ایجاد کنند و مطابق برنامه ریزی قبلی پیش می‌روند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

میزان موفقیت کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر الدن رینگ بر هیچ کس پوشیده نیست و کمتر عنوانی را می‌شناسیم که با این حجم از اقبال مخاطبان و منتقدان مواجه شده باشد و تنها یک سال پس از عرضه، بیش از ۲۰ میلیون نسخه به فروش رسیده باشد. حال که از اولین DLC داستانی بازی نیز رونمایی شده، پیشبینی می‌شود این آمار حتی شگفت انگیزتر از قبل شود و موج جدید مخاطبان به سمت این اثر فرام سافتور جلب شوند. در چنین شرایطی معمولا یک استودیو بازیسازی بلافاصله به سراغ ساخت دنباله یا دنباله‌های دیگر برای محصول خود می‌رود اما، ظاهرا این موضوع درباره فرام سافتور صدق نمی‌کند.

چندی پیش رویداد DICE Awards برگزار شد و آقای آقای هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، مدیرعامل فرام سافتور و کارگردان الدن رینگ در خلال این رویداد مصاحبه به رسانه IGN انجام داده است. ایشان می‌‎گوید هرچند میزان موفقیت Elden Ring بسیار چشمگیر است اما، مسئله سبب نمی‌شود آن‌ها در برنامه‌های خود تغییری ایجاد کنند و مطابق برنامه‌های قبلی خود پیش می‌روند:

همگان می‌دانند که الدن رینگ یک موفقیت تجاری بزرگ را برای ما رقم زد اما، این موضوع باعث نمی‌شود در برنامه ما برای خلق بازی‌های جدید تغییری ایجاد شود. ما همچنان به سراغ ساخت بازی‌هایی می‌رویم که دوست داریم آن‌ها را بسازیم، از ابتدا هم سیاست ما همین بوده است.

فرام سافتور در حال حاضر DLC جدید الدن رینگ به نام Shadow of Erdtree و بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon را در دست ساخت دارد. مطابق شایعات آن‌ها مشغول ساخت یک انحصاری جدید برای کنسول PS5 هستند که هنوز این مسئله به صورت رسمی تایید نشده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *