اخبار بازی

تریلر جدید بازی Tchia به نمایش مبارزات و کاوش می‌پردازد

استودیو Awaceb تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Tchia منتشر کرده است که در آن شاهد سیستم مبارزه و کاوش در معابد هستیم.

باتوجه‌به نزدیک شدن زمان عرضه‌ی بازی Tchia، استودیو Awaceb جزئیات و تریلرهای بیشتری از آن را به اشتراک می‌گذارد. حال در یک ویدیوی تازه، سازندگان روی نمایش مبارزات و چالش‌هایی که بازیکنان حین کاوش خود در جهان باز Tchia با آن‌ها رو‌به‌رو خواهند شد، تمرکز کرده‌اند.

با اینکه هدف اصلی گیم‌پلی بازی Tchia روی اکشن و مبارزه پایه‌گذاری نشده است، اما بازیکنان در ماجراجویی خود با دشمنانی به نام Maano رو‌به‌رو خواهند شد که از جنس چوب و پارچه هستند. مبارزه با این دشمنان می‌تواند به سنجش خلاقیت بازیکنان کمک کند و به نظر می‌رسد راه اصلی ازبین‌بردن این دشمنان، استفاده از آتش باشد. بازیکنان برای حمله به سمت این دشمنان می‌توانند از مواد آتش‌زا، مشعل یا چراغ استفاده کنند. راه دیگر این است که با استفاده از مانورهای حرکتی، از حمله‌ی دشمنان دور شوند.

جهان بازی Tchia شامل چند قلعه بزرگ است که توسط Maano اشغال شده‌اند و بازیکنان باید آن‌ها را پاکسازی کنند. این اقدام می‌تواند چالش‌های جدیدی را در بخش مبارزه به همراه داشته باشد و هدف اصلی بازیکنان به سوزاندن انبار پارچه‌ها در اطراف قلعه مربوط می‌شود. در همین حال، چند معبد در سراسر دنیای Tchia قرار دارند که انواع چالش‌های غیرمتمرکز را ارائه می‌کنند که کامل کردن آن‌ها به میزان پیشرفت بازیکنان کمک خواهد کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Tchia قرار است در تاریخ ۱ فروردین ۱۴۰۲ (۲۱ مارس ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه شود. این ویدیوگیم روی کنسول PS4 و کنسول PS5 از روز عرضه در دسترس مشترک‌های سرویس پلی استیشن پلاس اکسترا و سرویس پلی استیشن پلاس پریمیوم/دیلاکس قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با ما به اشتراک گذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *