اخبار بازی

انتشار تریلر گیم پلی بازی Tekken 8 با محوریت نمایش کاراکتر پائول فینکس

ساعاتی قبل سازندگان بازی Tekken 8 یک تریلر جدید از این اثر را در اختیار علاقه‌مندان آثار مبارزه‌ای قرار دادند.

در طول هفته‌های اخیر اعضای استودیو بازی‌سازی بندای نامکو نمایش‌های مختلفی را از گیم‌پلی شخصیت‌های متنوع بازی Tekken 8 منتشر کردند که از آن‌ها میتوانیم به کاراکترهایی مثل جین کازاما، کازویا میشیما و نینا ویلیامز اشاره کنیم. حال در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، توسعه‌دهندگان این اثر تریلر جدیدی را از بازی تیکن ۸ منتشر کردند. تمرکز تریلر جدید بازی Tekken 8 روی نمایش گیم‌پلی پال فینیکس گذاشته است. این کاراکتر محبوبیت زیادی نزد طرفداران این مجموعه دارد. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر‌ شده را تماشا کنید.

از آپارات دانلود کنید

سازندگان این بازی در تریلر بالا یک نمایش دو دقیقه‌ای از شخصیت پال فینیکس را برای ما آماده کرده‌اند. این رزمی‌کار آمریکایی در تمامی نسخه‌های سری بازی‌های Tekken حضور داشته و ویدیو جدید بخشی از مهارت‌های مبارزه‌ای او را در حین مواجه با دشمنان به علاقه‌مندان نمایش می‌دهد. بازی Tekken 8 هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دست توسعه است.

آخرین ساخته بندای نامکو در حال حاضر تاریخ انتشار دقیقی ندارد. با‌این حال سازندگان بازی Tekken 8 اعلام کردند که تا قبل از ماه آوریل سال ۲۰۲۴ شاهد عرضه بازی تیکن ۸ خواهیم بود.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با واران گیم و سایر کاربران به اشتراک بگذارید

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *